Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44254
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАреф'єва, О.В.-
dc.contributor.authorСімкова, Т.О.-
dc.contributor.authorЛисиця, Ю.Б.-
dc.date.accessioned2020-09-17T05:59:51Z-
dc.date.available2020-09-17T05:59:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationАреф'єва О.В. Організаційно-економічне забезпечення управління якістю послуг авіатранспортних підприємств / Ареф'єва О.В., Сімкова Т.О., Лисиця Ю.Б. // Бізнес Інформ. - 2018. - №12. - С. 224-232.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44254-
dc.description.abstractЦілі статті полягають у: дослідженні складових організаційно-економічного забезпечення управління якістю послуг аеропортів; визначенні якісної складової послуг через виокремлення зовнішніх і внутрішніх факторів впливу на результати діяльності аеропортів; визначенні методів адаптації в аеропортах. Розглянуто еволюцію управління якістю, систематизовано погляди дослідників на визначення та інтерпретації понять «якість» та «якість послуги». Визначено: поняття якості послуг аеропортів та системи управління якістю послуг аеропортів; організаційні та економічні фактори, які забезпечують належну якість аеропортових послуг. Проаналізовано результати діяльності аеропортів України за останні роки. Обґрунтовано якісну складову послуг через виокремлення зовнішніх і внутрішніх факторів впливу на результати діяльності аеропортів, визначено методи адаптації (удосконалення) в аеропортах в порядку їх ускладнення: реорганізація, реінжиніринг, реформування та реструктуризація. Перспективою подальших досліджень у даному напрямі є визначення впливу організаційно-економічних чинників та методів удосконалення діяльності аеропорту на конкурентні переваги аеропортової послуги, що приведе до загального підвищення результативності діяльності аеропортів та управління якістю послуг аеропортів зокремаuk_UA
dc.description.abstractЦели статьи заключаются в: исследовании составляющих организационно-экономического обеспечения управления качеством услуг аэропортов; определении качественной составляющей услуг через выделение внешних и внутренних факторов влияния на результаты деятельности аэропортов; определении методов адаптации в аэропортах. Рассмотрена эволюция управления качеством, систематизированы взгляды исследователей на определение и интерпретации понятий «качество» и «качество услуги». Определены: понятия качества услуг аэропортов и системы управления качеством услуг аэропортов; организационные и экономические факторы, обеспечивающие надлежащее качество аэропортовых услуг. Проанализированы результаты деятельности аэропортов Украины за последние годы. Обоснована качественная составляющая услуг через выделение внешних и внутренних факторов влияния на результаты деятельности аэропортов; определены методы адаптации (усовершенствования) в аэропортах в порядке их усложнения: реорганизация, реинжиниринг, реформирование и реструктуризация. Перспективой дальнейших исследований в данном направлении является изучение влияния организационно-экономических факторов и методов совершенствования деятельности аэропорта на конкурентные преимущества аэропортовой услуги, что приведет к общему повышению результативности деятельности аэропортов и управления качеством услуг аэропортов в частности.uk_UA
dc.description.abstractThe article is aimed at: studying the components of organizational-economic provision of airport services quality management; defining the qualitative component of services through allocation of external and internal factors of influence on the performance of airports; determining the methods of adaptation at airports. The evolution of quality management is considered, the views of researchers on definition and interpretation of concepts of «quality» and «quality of service» are systematized. Defined are: concepts of quality of both airport services and quality management system of airport services; organizational-economic factors that ensure the proper quality of airport services. The results of performance of Ukrainian airports in recent years are analyzed. The qualitative component of services is substantiated through allocation of external and internal factors of influence on performance of airports; methods of adaptation (improvement) in airports are defined in order of their complication: reorganization, reengineering, reforming, and restructuring. Prospect for further research in this direction is studying the influence of organizational-economic factors and methods of improving the airport’s operations on the competitive advantages of airport service, which will lead to a general improvement of the airport performance and airport service quality management in particular.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherБізнес Інформuk_UA
dc.subjectаеропортuk_UA
dc.subjectаеропортові послугиuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectуправління якістю послугuk_UA
dc.subjectфакториuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectдоходиuk_UA
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectаэропортuk_UA
dc.subjectаэропортовые услугиuk_UA
dc.subjectкачествоuk_UA
dc.subjectуправление качеством услугuk_UA
dc.subjectфакторыuk_UA
dc.subjectметодыuk_UA
dc.subjectдоходыuk_UA
dc.subjectконкурентные преимуществаuk_UA
dc.subjectairportsuk_UA
dc.subjectairport servicesuk_UA
dc.subjectqualityuk_UA
dc.subjectservice quality managementuk_UA
dc.subjectfactorsuk_UA
dc.subjectmethoduk_UA
dc.subjectincomesuk_UA
dc.subjectcompetitive advantagesuk_UA
dc.titleОрганізаційно-економічне забезпечення управління якістю послуг авіатранспортних підприємствuk_UA
dc.title.alternativeОрганизационно-экономическое обеспечение управления качеством услуг авиатранспортных предприятийuk_UA
dc.title.alternativeThe Organizational-Economic Provision of Quality Management of Services of Air Transport Enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc330.65:656.7uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри економіки повітряного транспорту

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
organizatsiyno-ekonomichne-zabezpechennya-upravlinnya-yakistyu-poslug-aviatransportnih-pidpriemstv.pdfОрганізаційно-економічне забезпечення управління якістю послуг авіатранспортних підприємств624.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.