Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44075
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрошина, Світлана Вадимівна-
dc.contributor.authorДикун, Марина Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-07-20T07:46:37Z-
dc.date.available2020-07-20T07:46:37Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.citationТрошина С.В., Дикун М.В. Інтегроване заняття як засіб мотивації при вивченні літератури // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.199-201uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7397-78-5-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44075-
dc.descriptionЛітература 1. Богосвятська А. І. Новаторські типи уроків світової літератури. [Електронний ресурс]. URL: http://www.twirpx.com/file/777411/. 2. Бутенко І. Г. Інтеграційні процеси на уроках світової літератури. [Електронний ресурс]. URL:http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/15433/ 3. Іванчук М. Г. Інтегрований урок як специфічна форма організації навчання // Початкова школа. - 2004. - № 5. - С.10-13. 4. Інформаційний збірник МОН № 22 -23 - 24.- К.:Педагогічна преса, 2010.- 96 с 5. Носенко Е. Л. Картина світу як інтегруючий фактор у змісті освіти // Гуманітарні науки. - 2001. - №2. - С.48-59. 6. Тука М. В Методика розробки інтегрованих уроків. [Електронний ресурс]. URL:http://www.slideshare.net/tukanet67/metod-integrlessonuk_UA
dc.description.abstractОдним із чинників формування творчої особистості, здатної критично осмислювати проблеми, приймати зважені рішення та креативно розв’язувати складні завдання, є літературна освіта. Вивчення літератури сприяє формуванню гуманістичного світогляду, розвитку естетичних смаків особистості, виховує толерантне ставлення до різних народів, народностей, рас, культур. Літературній освіті сприяє якісне вивчення інших предметів: історії, музики, образотворчого мистецтва, української мови, інших мов, що використовуються в Україні, та іноземних мов, які створюють відповідні фонові знання, суспільно-історичний, мовний та культурний контекст для засвоєння здобутків художньої літератури.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТалком, Київuk_UA
dc.subjectлітератураuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectлітературна освітаuk_UA
dc.subjectінтегроване заняттяuk_UA
dc.subjectінтегроване навчанняuk_UA
dc.subjectосвітній процесuk_UA
dc.titleІнтегроване заняття як засіб мотивації при вивченні літературиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc821.09(100)(082) Н35uk_UA
Appears in Collections:Національна ідентичність в мові і культурі. ХІ Міжнародна конференція

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Troshyna.pdf152.16 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.