Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44075
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трошина, Світлана Вадимівна | - |
dc.contributor.author | Дикун, Марина Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-07-20T07:46:37Z | - |
dc.date.available | 2020-07-20T07:46:37Z | - |
dc.date.issued | 2018-03 | - |
dc.identifier.citation | Трошина С.В., Дикун М.В. Інтегроване заняття як засіб мотивації при вивченні літератури // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.199-201 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7397-78-5 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44075 | - |
dc.description | Література 1. Богосвятська А. І. Новаторські типи уроків світової літератури. [Електронний ресурс]. URL: http://www.twirpx.com/file/777411/. 2. Бутенко І. Г. Інтеграційні процеси на уроках світової літератури. [Електронний ресурс]. URL:http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/15433/ 3. Іванчук М. Г. Інтегрований урок як специфічна форма організації навчання // Початкова школа. - 2004. - № 5. - С.10-13. 4. Інформаційний збірник МОН № 22 -23 - 24.- К.:Педагогічна преса, 2010.- 96 с 5. Носенко Е. Л. Картина світу як інтегруючий фактор у змісті освіти // Гуманітарні науки. - 2001. - №2. - С.48-59. 6. Тука М. В Методика розробки інтегрованих уроків. [Електронний ресурс]. URL:http://www.slideshare.net/tukanet67/metod-integrlesson | uk_UA |
dc.description.abstract | Одним із чинників формування творчої особистості, здатної критично осмислювати проблеми, приймати зважені рішення та креативно розв’язувати складні завдання, є літературна освіта. Вивчення літератури сприяє формуванню гуманістичного світогляду, розвитку естетичних смаків особистості, виховує толерантне ставлення до різних народів, народностей, рас, культур. Літературній освіті сприяє якісне вивчення інших предметів: історії, музики, образотворчого мистецтва, української мови, інших мов, що використовуються в Україні, та іноземних мов, які створюють відповідні фонові знання, суспільно-історичний, мовний та культурний контекст для засвоєння здобутків художньої літератури. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Талком, Київ | uk_UA |
dc.subject | література | uk_UA |
dc.subject | мотивація | uk_UA |
dc.subject | літературна освіта | uk_UA |
dc.subject | інтегроване заняття | uk_UA |
dc.subject | інтегроване навчання | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.title | Інтегроване заняття як засіб мотивації при вивченні літератури | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 821.09(100)(082) Н35 | uk_UA |
Appears in Collections: | Національна ідентичність в мові і культурі. ХІ Міжнародна конференція |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Troshyna.pdf | 152.16 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.