Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43933
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБестюк, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2020-07-08T11:25:52Z-
dc.date.available2020-07-08T11:25:52Z-
dc.date.issued2018-03-
dc.identifier.citationБестюк І.А. Денді з фотоапаратом: візуальні ідентифікації в модерній літературі // Національна ідентичність в мові і культурі: зб. наук. праць / за заг.ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2018. – С.5-9uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7397-78-5-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43933-
dc.descriptionЛітература 1. Вайнштейн О. Денди: мода, литература, стиль жизни. 2-е изд., испр., доп. – М. : Новое литературное обозрение, 2006. – 640 с. 2. Зеров М. Українське письменство / Упоряд. М.Сулима; Післям. М.Москаленка. – К. : «Основи», 2003. – 1301 с. 3. Зонтаґ С. Про фотографію / С.Зонтаґ / Переклад з англійської П.Таращука. – К. : Видавництво Соломії Павличко «Основи», 2002. – 189 с. 4. Коцюбинський М. Твори в семи томах. Т.2. / М.Коцюбинський. – К. : Наукова думка, 1974. – 380 с. 5. Мерло-Понти М. Око и дух / М.Мерло-Понти / Пер. с фр., предисл. и коммент. А.В.Густыря. – М. : Икусство, 1992. – 63 с. 6. Постріл на сходах. Антологія детективної прози 20–30-х років ХХ століття. – К. : Темпора, 2016. – 528 с. 7. Юнг К.Г. Дух в человеке, искусстве и литературе / К.Г.Юнг. Научн. ред. перевода В.А.Поликарпова. – Мн. : ООО «Харвест», 2003. – 384 с.uk_UA
dc.description.abstractВізуальні стратегії культури модерну закорінені у дендизмі ХІХ ст., – вважає дослідниця цього феномену Ольга Вайнштейн й обумовлює моделі візуальності із характерною для денді спостережливістю, зоровою мобільністю і натренованою пильністю, оцінний погляд якого фокусується на деталях та їх естетичному прочитанні: «зір денді, – підсумовує дослідниця, – візуальна лабораторія модерна» [1, 303]. Покликаючись на книгу М.Ямпольського під промовистим заголовком «Спостерігач», дослідниця дендизму вказує й на інші фігури, що, наділені «суперзором» художника, беруть участь в оформленні та дешифрації нової візуальності: окрім денді та детектива (шпигуна), також називає художника, фланера, лахмітника і хулігана, роль яких, головним чином, зведена до «читання мікрознаків».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТалком, Київuk_UA
dc.subjectідентифікаціяuk_UA
dc.subjectмодернuk_UA
dc.subjectлітератураuk_UA
dc.subjectдендизмuk_UA
dc.subjectмодерна культураuk_UA
dc.subjectдендіuk_UA
dc.titleДенді з фотоапаратом: візуальні ідентифікації в модерній літературіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc821.09(100)(082) Н35uk_UA
Appears in Collections:Національна ідентичність в мові і культурі. ХІ Міжнародна конференція

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Бестюк.pdf165.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.