Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43859
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЖарков, Олександр Олексійович-
dc.date.accessioned2020-07-01T10:50:03Z-
dc.date.available2020-07-01T10:50:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЖарков О.О. Діяльність світових компаній-лідерів у франчайзинговому бізнесі України // Міжнародна науково-практична конференція «Національні економічні стратегії розвитку в глобальному середовищі»: Збірник тез. – К.: ЦП «Компринт», 2020. - с. 63-64uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43859-
dc.description.abstractВ умовах глобальної конкуренції використання франчайзингової моделі як ефективної форми організації бізнесу дозволяє зменшити ризики у малому та середньому підприємництві. В умовах сьогодення розвинені країни світу використовують франчайзинг як невід’ємний атрибут ведення бізнесу адже більшість продажів здійснюється саме через франчайзингові мережі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЦентр поліграфії «Компринт»uk_UA
dc.subjectфранчайзинговий бізнесuk_UA
dc.subjectрозвиток малого бізнесуuk_UA
dc.subjectринок франчайзингуuk_UA
dc.subjectсвітові компанії-лідериuk_UA
dc.titleДіяльність світових компаній-лідерів у франчайзинговому бізнесі Україниuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc339.97uk_UA
Appears in Collections:Студентські наукові роботи кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Жарков С.docx48.87 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.