Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43464
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрженко, Володимир Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-15T06:50:58Z | - |
dc.date.available | 2020-06-15T06:50:58Z | - |
dc.date.issued | 2020-04 | - |
dc.identifier.citation | Юрженко В.В. Семантика термінологічних рядів у змістовому полі технологічної освітньої галузі як фрактальна структура // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг.ред. О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2020. – С.269-275 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7832-35-4 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43464 | - |
dc.description | Література 1. Выготский Л.С. Педология подростка (1930–1931 гг.). Собрание сочинений: В 6-ти томах. Т. 4. Детская психология / Под ред. Д.Б.Эльконина. Москва: Педагогика, 1984. 432 с. 2. Голіяд І.С. Активізація навчальної діяльності студентів на заняттях з креслення засобами графічних завдань / автореф. дис.. ... пед.. наук. 13.00.02. Київ: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2005. 20 с. 3. Мачача Т.С. Проблема формування сутності поняття «проектно-технологічна культура» // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені Драгоманова. Серія № 13: Проблеми трудової і професійної підготовки. Випуск 6: збірник наукових праць. Київ: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2010. С.120–125. 4. Каплунович И.Я. О психологических различиях мышления двухмерными и трёхмерными образами: [Обучение математике] // Вопросы психологии.2003. № 3. с. 66–77. 5. Рибалка В.В. Теорії особистості у вітчизняній психології: навчальний посібник. Київ: ІПППО АПН України, 2006. 530 с. 6. Юрженко В.В. Методологічні підходи до визначення структури й змісту освітньої галузі «Технологія» в основній школі: монографія. Київ: Вид-во НПУ імені М.П.Драгоманова, 2013. 409 с 7. Юрженко В.В., Агалець І.О. Психолого-педагогічні умови формування контент-середовища в електронних підручниках для системи професійної підготовки // Наукові записки: [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки, Нац. пед. ун-т імені М.П.Драгоманова. (Серія: педагогічні та історичні науки). Київ: Видво НПУ імені М.П.Драгоманова, 2014. № 120. С. 193–203 8. Ben Shneiderman and Catherine Plaisant. Treemaps for spaceconstrained visualization of hierarchies. URL: www.cs.umd.edu/hcil/treemap-history/] 9. The Fractal Perspective Visualization Technique for Semantic Networks. Curran Kelleher, Georges Grinstein University of Massachusetts Lowell. URL https://www.researchgate.net/publication/224255880_The_Fractal_Perspe ctive_Visualization_Technique_for_Semantic_Networks. | uk_UA |
dc.description.abstract | Зміст повідомлення розкриває суть дослідження у сфері інноваційного підходу щодо потреби формування термінологічних рядів технологічної освітньої галузі як семантичних фрактальних структур і можуть реалізуватися у сучасних інформаційних системах через інтерактивну техніку візуалізації. Такий підхід дає змогу створити семантичну мережу підтримки саме тезаурусу технологічної освітньої галузі завдяки перманентному перегляду структури семантичного графа. Граф уможливлює розробляти логістичну систему через вже доволі давно існуючу SMART-систему – інтелектуальну систему перерозподілу інформаційних потоків у комп'ютерних (інформаційних) мережах. Візуалізація семантичного графу у вигляді тезаурусу понять, що входять в інформаційне поле технологічної освітньої галузі середньої загальноосвітньої школи, дають можливість вибудовувати змістові модулі – конструкти – як немаштабовані фрактальні елементи, які в результаті їх масштабування дають змогу створювати різномасштабні змістові структури, що, у свою чергу, створюють (поєднують, нанизують один на одного) – ці різномасштабні фрейми (фрактальні елементи) у вигляді концентрично-лінійної побудови змістового поля на кожному рівні (класі) навчання. Такі уявлення і дозволяють створити в інформаційному полі галузі вкладені об'єкти візуалізації, а саме: графічні зображення, відео, аудіо ряди тощо. А це, у свою чергу, створює умови для панорамного огляду цього тезаурусу як семантично визначеного термінологічного ряду, що знаходить своє логічне пояснення через фракталізацію змістового поля технологічної освітньої галузі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Талком, Київ | uk_UA |
dc.subject | семантика | uk_UA |
dc.subject | термінологічні ряди | uk_UA |
dc.subject | технологічна освітня галузь | uk_UA |
dc.subject | фрактальна структура | uk_UA |
dc.subject | інформаційні системи | uk_UA |
dc.subject | тезаурус | uk_UA |
dc.subject | графічні зображення | uk_UA |
dc.title | Семантика термінологічних рядів у змістовому полі технологічної освітньої галузі як фрактальна структура | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 821.09(100)(082) Н35 | uk_UA |
Appears in Collections: | Національна ідентичність в мові і культурі. XIII Міжнародна конференція |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Юрженко.pdf | 193.94 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.