Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43359
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Моклиця, Марія Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2020-06-09T10:31:34Z | - |
dc.date.available | 2020-06-09T10:31:34Z | - |
dc.date.issued | 2020-04 | - |
dc.identifier.citation | Моклиця М.В. Інтерпретація мовних образів художнього тексту (на прикладі драматургії Лесі Українки) // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг.ред. О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2020. – С.72-77 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7832-35-4 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43359 | - |
dc.description | Література 1. Моклиця М. Алегоричний код літератури, або Реабілітація алегорії триває: монографія. К.: Кондор, 2017. 292 с. | uk_UA |
dc.description.abstract | На пострадянському просторі укорінена традиція образне слово, цю основну складову літературного тексту, називати образними засобами, функція яких – прикрашати твір, робити його більш літературним (видимо художнім). Писати про тропи в конкретному творі схильні швидше лінгвісти, ніж літературознавці, але специфіка художнього твору, з якого «дістаються» ці тропи, як правило, їх не дуже обходить. Літературознавці, які вивчають поетику, про тропи, звісно, пишуть, але при цьому рухаються в бік накопичення термінологічних словників і класифікаційних таблиць, які у підсумку нівелюють своєрідність конкретного твору, адже, як не дрібні види образних слів на різновиди, їх не так багато, і всі вони наявні практично у кожному навмання взятому тексті, звісно, не лише художньому. Як результат – змішування категорій образів і повна необов’язковість щодо вживання термінологічних визначень навіть серед авторів підручників і посібників. Існує парадоксальна ситуація у вивченні трьох мовних образів – метафори, символу й алегорії. З одногу боку, вони виділяються на будь-якому тлі потужністю створених дискурсів. Починаючи з часів Платона й Арістотеля, протягом тисячоліть ці мовні конструкти вивчаються науковцями практично всіх галузей гуманітаристики. Саме ці терміни часто трапляються у працях, досить віддалених від літературознавства. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Талком, Київ | uk_UA |
dc.subject | мовні образи | uk_UA |
dc.subject | художній текст | uk_UA |
dc.subject | інтерпретація | uk_UA |
dc.subject | драматургія | uk_UA |
dc.subject | Леся Українка | uk_UA |
dc.subject | метафора | uk_UA |
dc.subject | алегорія | uk_UA |
dc.subject | символ | uk_UA |
dc.title | Інтерпретація мовних образів художнього тексту (на прикладі драматургії Лесі Українки) | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 821.09(100)(082) Н35 | uk_UA |
Appears in Collections: | Національна ідентичність в мові і культурі. XIII Міжнародна конференція |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Моклиця.pdf | 183.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.