Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43276
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКонопляник, Леся Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-06-04T10:31:09Z-
dc.date.available2020-06-04T10:31:09Z-
dc.date.issued2020-04-
dc.identifier.citationКонопляник Л.М. Інноваційні технології у викладанні англійської мови у вищій школі // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг.ред. О.Г. Шостак. – К.: Талком, 2020. – С.258-261uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7832-35-4-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43276-
dc.descriptionЛітература 1. Дубасенюк О.А. Інноваційні навчальні технології – основа модернізації університетської освіти / О.А. Дубасенюк // Освітні інноваційні технології у процесі викладання навчальних дисциплін зб. наук.-метод праць. – Житомир : Вид-во ЖДУ, 2004. – С. 3–14. 2. Конопляник Л. Використання технології «перевернутий клас» при навчанні фахової іноземної мови / Л. Конопляник, К. Мельникова // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К. : Вид-во Нац. авіац. ун-ту «НАУ-друк», 2019. – Вип. 2(15). – С. 38– 45. 3. Науменко У.В. Інноваційні методи навчання англійської мови у вищій школі в умовах модернізації / У.В. Науменко // Молодий вчений. – 2018. – № 3.1 (55.1). – С. 118–122. 4. Motteram, G. (2013). Innovations in Learning Technologies for English Language Teaching. London: British Council.uk_UA
dc.description.abstractПроцеси глобалізації та інтеграції України до європейського освітнього простору, диджиталізація суспільства та інші стрімкі зміни, які відбуваються у суспільстві, потребують значного ревізування системи освіти та вимагають певних змін у галузі вищої освіти. Основна ідея модернізації системи вищої освіти полягає в тому, що ефективність навчання у ЗВО може бути поліпшена завдяки проектуванню та впровадженню новітніх освітніх технологій. Один із пріоритетних напрямів реформування освіти за Державною національною програмою «Освіта. Україна ХХІ сторіччя» – це «досягнення якісно нового рівня у вивченні іноземних мов». Навчання іноземної мови на різних етапах набуває особливого значення у контексті процесів розвитку особистості, глобалізації та потреби у досконалому володінні фахівцями хоча б однією іноземною мовою. Тому перед освітньою системою України постає необхідність пошуку ефективних методів викладання іноземної мови, а також оновлення змісту та методів застосування інноваційних підходів до викладання фахової іноземної мови, передусім англійської.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТалком, Київuk_UA
dc.subjectосвітній простірuk_UA
dc.subjectглобалізаціяuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectінноваціїuk_UA
dc.subjectінноваційні технологіїuk_UA
dc.subjectвикладанняuk_UA
dc.subjectанглійська моваuk_UA
dc.titleІнноваційні технології у викладанні англійської мови у вищій школіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc821.09(100)(082) Н35uk_UA
Appears in Collections:Національна ідентичність в мові і культурі. XIII Міжнародна конференція

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конопляник.pdf183.9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.