Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43271
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКуцан, Олена Іванівна-
dc.contributor.authorЗахарченко, Вікторія Леонідівна-
dc.date.accessioned2020-06-04T08:05:38Z-
dc.date.available2020-06-04T08:05:38Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43271-
dc.descriptionЗавданнями вивчення навчальної дисципліни є: - надати базові знання щодо сутності бренду, його структури, значень та розуміння основних комунікативних процесів по створенню та управлінню брендом; - показати сутність, форми та механізми формування брендової комунікації, як інтегральної категорії; орієнтуватися у соціологічних та комунікативних вимірах брендингу; - навчити головним підходам та особливостям плануванню та моделюванню розробки бренду; - засвоїти навики аналітичної, креативної та інноваційної діяльності як по створенню так і по управлінню брендом.uk_UA
dc.description.abstractВивчення теоретичних та практичних основ брендингу, розвиток ключових компетенцій в області створення та управління брендом, оволодіння навиками соціологічного аналізу бренду; навчити приймати ефективні стратегічні та практичні рішення щодо створення та розвитку бренду.uk_UA
dc.description.abstractИзучение теоретических и практических основ брендинга, развитие ключевых компетенций в области создания и управления брендом, овладение навыками социологического анализа бренда; научить принимать эффективные стратегические и практические решения по созданию и развитию бренда.uk_UA
dc.description.abstractStudying the theoretical and practical foundations of branding, developing key competencies in the field of brand creation and management, mastering the skills of sociological brand analysis; teach to make effective strategic and practical decisions on creating and developing a brand.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectцільова аудиторіяuk_UA
dc.subjectмультибрендuk_UA
dc.subjectпарасольковий брендuk_UA
dc.subjectіміджuk_UA
dc.subjectстратегіяuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectнеймінгuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectцелевая аудиторияuk_UA
dc.subjectмультибрендuk_UA
dc.subjectзонтичный брендuk_UA
dc.subjectимиджuk_UA
dc.subjectстратегияuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectнеймингuk_UA
dc.subjectbrandinguk_UA
dc.subjectthe target audienceuk_UA
dc.subjectmultibranduk_UA
dc.subjectumbrella branduk_UA
dc.subjectimageuk_UA
dc.subjectstrategyuk_UA
dc.subjectbrand managementuk_UA
dc.subjectnaminguk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Брендинг"uk_UA
dc.title.alternativeУчебно-методический комплекс ученой дисциплины "Брендинг"uk_UA
dc.title.alternativeEducational-methodical complex of the discipline "Branding"uk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри реклами і зв'язків з громадськістю



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.