Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43077
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гладун, Дарина Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2020-05-28T11:31:32Z | - |
dc.date.available | 2020-05-28T11:31:32Z | - |
dc.date.issued | 2019-05 | - |
dc.identifier.citation | Гладун Д.В. Тілесність у літературному перфомансі "Метод Абрамовіч для скарбів" // Національна ідентичність в мові і культурі: збірник наукових праць / за заг. ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. - К.:Талком, 2019. – С. 281-285 | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7685-68-4 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43077 | - |
dc.description | Література 1. Abramović Method for Treasures. – København: DET KGL. BIBLIOTEK, [2012]. – 38 p. 2. Абрамович М. Пройти крізь стіни / Пер. з англ. О. Михеда. – Київ: ArtHuss, 2018. – 384 с. 3. Киричок О. Філософія: підручник для студентів вищих навчальних закладів. – Полтава: РВВ ПДАА, 2010. – 381 с. 4. Краусс Р. «Путешествие по северному морю»: искусство в эпоху постмедиальности. – Москва : Ад Маргинем Пресс, 2017. – 104 с. 5. Перформанс // Берд М. 100 ідей, що змінили мистецтво / Пер. з англ. О. Українця та К. Дудки. – Київ: ArtHuss, 2018. – 208 с. – С.180-181. 6. Погорєлов В. Тілесність людини як категорія сучасної художньої культури // Вісник ХДАДМ. бразотворче мистецтво. – Х., 2011. – Вип. 1. – С. 115-117. 7. Червінська Т. Феномен тілесності в соціокультурному та семантичному вимірі // Актуальні проблеми соціології, психології та педагогіки: збірник наукових праць. – Вип. 10. – К. : Фенікс, 2010. – С. 21-29. | uk_UA |
dc.description.abstract | Дана робота зосереджена на дослідженні тілесності у якісно новому типі перформансів мисткині сербського походження Маріни Абрамовіч, який сама авторка називає Методом Абрамовіч [далі: Метод]. Оскільки Метод є відносно новим (художниця датує його початок 2007-им роком), його особливості наразі є мало дослідженими вітчизняними науковцями. У роботі буде розглянуто: 1) тілесність у перформансах Маріни Абрамовіч у рамках Методу і поза ним; 2) текст правил як невід’ємну складову Методу; 3) особливості взаємодії áкторів із текстами рідкісних книг у рамках перформансу «Метод Абрамовіч для скарбів». | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Талком, Київ | uk_UA |
dc.subject | літературний перформанс | uk_UA |
dc.subject | тілесність | uk_UA |
dc.subject | метод Абрамовіч | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.subject | публічний партисипативний метод | uk_UA |
dc.subject | актор | uk_UA |
dc.subject | фасилітатор | uk_UA |
dc.title | Тілесність у літературному перфомансі "Метод Абрамовіч для скарбів" | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 821.09(100)(082) H35 | uk_UA |
Appears in Collections: | Національна ідентичність в мові і культурі. XII Міжнародна конференція |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Гладун19.pdf | 2.45 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.