Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42364
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШостак, Оксана Григорівна-
dc.contributor.authorShostak, Oksana-
dc.contributor.authorШостак, Оксана Григорьевна-
dc.date.accessioned2020-04-26T10:17:26Z-
dc.date.available2020-04-26T10:17:26Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationШостак, О.Г. Сучасні твори корінних письменників США та Канади у світлі критики постмодернізму/О.Г. Шостак// Гуманітарна освіта в технічних вищих навчальних закладах. Збірник наукових праць.- № 41 - Киів, 2020. - С.104-109uk_UA
dc.identifier.issn2520-6818 (Online)-
dc.identifier.issn2413-3094 (Print)-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42364-
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему використання філософії постмодернізму у критиці корінної прози крізь призму внутрішнього сприйняття текстового полотна через інтенцію до рефлексії, що виявляє себе своєрідним маркером культурного світовідчуття і світорозуміння. Окреслені погляди дослідників на тлумачення поняття «трикстер» у літературознавчій парадигмі. Видокремлено основні критерії, які характеризують постмодерність корінного художнього тексту; зіставлено характеристики поняття постмодерність із традиційною гендерною парадигмою корінних культур; вибудовано теоретичні підвалини для подальшого літературознавчого аналізу; проводиться контекстуальний ана- ліз проблем нелінійності у індіанському світосприйнятті.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the problem of using the philosophy of postmodernism in the critique of indigenous prose through the prism of the inner perception of the text canvas with intention to reflect cultural worldview and worldview. The views of researchers on the the concept of “trickster” in the literary paradigm are outlined. The main criteria that characterizes the postmodernity of the indigenous literary text are highlighted; the characteristics of the postmodernity concepts are compared to the traditional gender paradigm of indigenous cultures; theoretical foundations have been developed for further literary analysis; a contextual analysis of the nonlinearity problem in the Native American world is conducted.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассмотрена проблема использования философии постмодернизма в критике коренной прозы сквозь призму внутреннего восприятия текстового полотна через интенцию к рефлексии, что проявляется своеобразным маркером культурного мироощущения и миропонимания. Рассмотрены взгляды исследователей на толкование понятия «трикстер» в литературоведческой парадигме. Выделены основные критерии, которые характеризуют постмодернизм коренного художественного текста; сопоставлены характеристики понятия постмодернизма с традиционной гендерной парадигмой коренных культур; выстроены теоретические основы для дальнейшего литературоведческого анализа; проводится контекстуальный анализ проблем нелинейности в индейском мировосприятии.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectпостмодернізмuk_UA
dc.subjectтрикстерuk_UA
dc.subjectквір теоріяuk_UA
dc.subjectподвійний духuk_UA
dc.subjectкосмопримітивізмuk_UA
dc.subjectpostmodernismuk_UA
dc.subjecttricksteruk_UA
dc.subjectqueer theoryuk_UA
dc.subjectTwo-spirituk_UA
dc.subjectcosmoprimitivismuk_UA
dc.subjectпостмодернизмuk_UA
dc.subjectтрикстерuk_UA
dc.subjectквиртеорияuk_UA
dc.subjectдвойной духuk_UA
dc.subjectкосмопримитивизмuk_UA
dc.titleСучасні твори корінних письменників США та Канади у світлі критики постмодернізмуuk_UA
dc.title.alternativeContemporary works by indigenous writers of the United States and Canada in the light of postmodern criticismuk_UA
dc.title.alternativeСовременные произведения коренных писателей США и Канады в свете критики постмодернизмаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udcУДК 801.631.51(045)uk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.