Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42335
Title: Реалізація компетентнісного підходу до викладання біології та екології в системі неперевної освіти
Authors: Казмірчук, Юлія
Keywords: біологічна компетентність
комунікативна компетенція
когнітивні методи
стратегії
інтерактивні методи
неперервна освіта
biological competence
communication competence
cognitive methods
strategies
interactive methods
continuous education
Issue Date: 17-Nov-2016
Publisher: Національний авіаційний університет, м. Київ, Україна
Citation: Казмірчук Юлія. Реалізація компетентнісного підходу до викладання біології та екології в системі неперевної освіти // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : зб. наук. праць матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 травня 2016 р., м. Київ, Національний авіаційний університет : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : – НАУ, 2016. – С. 103 – 105.
Abstract: У статті розглядаються переваги компетентнісного підходу до викладання біології та екології в загальноосвітніх навчальних закладах. Компетентнісний підхід, спрямований на високоякісний кінцевий результат, дозволяє максимально удосконалити навчальний процес в системі неперервної освіти. Зміна пріоритетів сучасної освіти вимагає послідовного впровадження компетентнісної освіти в навчально-виховний процес
The article deals with advantages of competencial approach in teaching Biology and Ecology in general secondary schools. Competencial approach, directed on high-quality, end-point result, gives possibility to perfect maximally an educational process in the system of continuous education. The change of up-to-date priorities in education requires successive introduction of competent teaching in educational process.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42335
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.