Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42334
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЄщенко, Марина-
dc.date.accessioned2020-04-21T18:54:42Z-
dc.date.available2020-04-21T18:54:42Z-
dc.date.issued2016-11-17-
dc.identifier.citationЄщенко Марина. Роль профорієнтаційної роботи в системі довузівської підготовки // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : зб. наук. праць матеріалів ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 25 травня 2016 р., м. Київ, Національний авіаційний університет : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : – НАУ, 2016. – С. 86 – 91.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42334-
dc.description.abstractУ статті подано ґрунтовний аналіз проблеми профорієнтаційної діяльності в системі довузівської підготовки. Розкрито важливу роль профорієнтаційної роботи в довузівській підготовці. Підкреслено важливість свідомого вибору майбутньої професії для випускників та старшокласників ЗНЗ. Схарактеризовано та уточнено поняття «професійна орієнтація». Зазначено основні складові профорієнтаційної роботи. Доведено необхідність профорієнтаційної роботи серед старшокласників. Висвітлено досвід профорієнтаційної діяльності у часи УРСР. Систематизовано періоди становлення та розвитку вітчизняної профорієнтаційної роботи в Україні. Запропоновано ввести спецкурс у навчальному процесі старшокласників ЗНЗ.uk_UA
dc.description.abstractThe article contains a detailed analysis of the career-oriented activities in the pre-university preparation. The important role of career guidance in the pre-university preparation is revealed. The importance of conscious choice of future profession for graduates of high school and secondary school is emphasized. The author has determined and specified concept of "professional orientation". In the article are outlined the components of career guidance, the necessity of career guidance among the high school students, the experience of proforfientation in the times of Ukrainian SSR. The author also systematized the periods of the formation and development of national vocational work in Ukraine. The article also proposes to introduce a special course for the seniors in the learning process school.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectвибір професіїuk_UA
dc.subjectстаршокласникuk_UA
dc.subjectпрофорієнтаційна роботаuk_UA
dc.subjectспецкурсuk_UA
dc.subjectдовузівська підготовкаuk_UA
dc.subjectпрофесійна орієнтаціяuk_UA
dc.subjectchoice of professionuk_UA
dc.subjecta special courseuk_UA
dc.subjectsenioruk_UA
dc.subjectPre-traininguk_UA
dc.subjectvocational guidanceuk_UA
dc.subjectvocational workuk_UA
dc.titleРоль профорієнтаційної роботи в системі довузівської підготовкиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc373.3uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.