Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42250
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШевцова, Ольга Олегівна-
dc.contributor.authorШевцова, Ольга Олеговна-
dc.contributor.authorShevtsova, Olha-
dc.date.accessioned2020-04-15T06:30:37Z-
dc.date.available2020-04-15T06:30:37Z-
dc.date.issued2020-01-
dc.identifier.citationШевцова О. О. Використання інструментів дистанційної освіти в роботі з абітурієнтами / О. О. Шевцова // Innovative Educational Technologies: European Experience and its Application in Training in Economics and Management. – Training. – Poland : WSBiP, 2020. – 144 p.– С. 114-119.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42250-
dc.description.abstractВ статті були розглянуті перспективи співпраці з випускниками старших класів. Їх професійна спрямованість та допомога в виборі професії, перед вступом в вищій навчальний заклад. Була запропонована пропозиція щодо роботи зі студентами за допомогою підготовчих курсів. Були розглянуті пропозиції різноманітних видів підготовчих курсів. Проаналізовані їх характеристика, їх переваги та недоліки. Вибрана концепція, яка найбільш оптимально підходить для роботи саме з абітурієнтами Вищих навчальних закладів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherWyższa Szkoła Biznesu i Przedsiębiorczości: Ostrowiec Świętokrzyski, Polskauk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectкурси підвищення кваліфікаціїuk_UA
dc.subjectробота з абітурієнтамиuk_UA
dc.subjectдистанційні технологіїuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.subjecttraining coursesuk_UA
dc.subjectworking with entrantsuk_UA
dc.subjectremote technologiesuk_UA
dc.titleВикористання інструментів дистанційної освіти в роботі з абітурієнтамиuk_UA
dc.title.alternativeUse of distance education instruments in the work with entrantsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.