Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42119
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТкачова, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorТкачева, Наталья Николаевна-
dc.contributor.authorTkachova, Nataliya-
dc.contributor.authorКазанська, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorКазанская, Елена Александровна-
dc.contributor.authorKazanska, Olena-
dc.date.accessioned2020-04-04T16:43:35Z-
dc.date.available2020-04-04T16:43:35Z-
dc.date.issued2020-04-03-
dc.identifier.citationТкачова Н. М., Казанська О. О. Дистанційне навчання як дієвий інструмент державного управління в сфері освіти / Н. Ткачова, О. Казанська // Зб. наук. праць міжнародної науково-практичної конференції «Les tendances actuelles de la mondialisation de la science mondiale collection de papiers scientifiques «ΛΌГOΣ», 03 квітня 2020 р. – Монако, MCO. – Т.1. - С. 68 – 71.uk_UA
dc.identifier.isbn978-2-7028-6782-2-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42119-
dc.description.abstractНові відносини, зумовлені суспільними, політичними, економічними, культурними змінами, глобалізацією, інформаційною революцією, вимагають революційних змін в освіті, зокрема в управлінні цією сферою відповідно до розвитку демократії, ринкових відносин. Модернізація управлінських механізмів стає важливим засобом розвитку освіти в Україні.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherPlateforme scientifique européenne "ΛΌГOΣ"uk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.subjectдержавне управлінняuk_UA
dc.subjectособи з особливими потребамиuk_UA
dc.subjectвнутрішньопереміщені особиuk_UA
dc.titleДистанційне навчання як дієвий інструмент державного управління в сфері освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc001(08)uk_UA
dc.subject.udcDOI 10.36074/03.04.2020.v1.24uk_UA
dc.identifier.doi10.36074/03.04.2020.v1-
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.