Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42031
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЧернова, Ганна Валентинівна-
dc.date.accessioned2020-03-30T09:54:47Z-
dc.date.available2020-03-30T09:54:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42031-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році" . Керівник проекту: завідувач кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій, д.політ.н., доцент Ржевська Ніна Федорівнаuk_UA
dc.description.abstractСучасна психологія маніпулятивних технологій, як галузь наукового пізнання, включає три важливі компоненти: особистість, масову комунікацію і культуру. Маніпулятивні повідомлення відрізняються від звичайних інформаційних тим, що вони виконують функцію переконання, щоб спонукати людей до певних дій (у політичній сфері – зробити певний електоральний вибір, зокрема). Тому здатність маніпулятивних технологій впливати на особистість і створювати попит дозволяє використовувати їх для цілеспрямованого формування потреб, смаків та запитів населення. Маніпулятивні технології, з одного боку, доводять до споживача інформацію, необхідну для формування певної поведінки. З іншого, поєднуючи інформативність з переконливістю та навіюванням, ці технології чинять на людину емоційно-психічний вплив. Уже понад п’ять років на території України країною-агресором реалізуються різноманітні форми та методи ведення «гібридної війни», одним із інструментів якої є поширення фейків. Як засвідчують реалії сьогодення, «при доведенні «зручної» інформації перевага, як правило, надається електронним засобам масової інформації та відповідним тематичним спільнотам у мережі Інтернет. При цьому, пересічному користувачеві досить складно відрізнити фейкову інформацію від правдивої. Зважаючи на використання фахових знань, відповідних технічних та психологічних прийомів у процесі її підготовки, поширення фейку, в переважній більшості випадків, викликає значний суспільний резонанс та, за певних умов, здатне в короткостроковій перспективі призвести до негативних наслідків – виникнення осередків соціальної напруги і дестабілізації суспільно-політичної ситуації як в окремому регіоні, так і в державі в цілому, дискредитувати країну на міжнародній арені тощо, а в довгостроковій – поступової зміни світогляду і переконань громадян, підміни спогадів на фейкові, формування національної ідеї у вигідному для певної особи (групи осіб) ракурсі».uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний Авіаційний Університетuk_UA
dc.subjectЗМІuk_UA
dc.subjectмасова свідомістьuk_UA
dc.subjectсоціальна комунікаціяuk_UA
dc.subjectпропагандаuk_UA
dc.subjectфейкuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleФейкові новини у формуванні масової свідомості: вітчизняний і міжнародний досвідuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних відносин, інформації та регіональних студій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом_Чернова.pdf1.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.