Please use this identifier to cite or link to this item: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42009
Title: Оцінка рекламного контенту в соціальних мережах
Other Titles: Evaluating the advertising content on social networks
Authors: Касьянова, Наталія Віталіївна
Жаб’як, Софія Андріївна
Keywords: охоплення
клікабельність
вподобання
залучення
трафік
таргетинг
Issue Date: Nov-2019
Publisher: Бізнес-Інформ
Citation: Касьянова Н.В., Жаб’як С.А. Оцінка рекламного контенту в соціальних мережах // Бізнес-Інформ. № 11. 2019. C. 434–439
Series/Report no.: ;11
Abstract: Метою статті є формування методичних підходів до оцінки ефективності рекламного контенту бренда в соціальних мережах з точки зору цільової аудиторії. Проведено порівняльний аналіз сприйняття цільовою аудиторією рекламного контенту бренда Pepsi. Охарактеризовано вимірювання цільових показників маркетингових комунікацій у соціальних мережах Facebook та Instagram. За допомогою статистичного методу аналізу описано постановку задачі моделювання вибору інструментів комунікації, відповідних цілям рекламної кампанії. Сформовано критерії оцінки ефективності інструментів у соціальних мережах: тривалість залучення, охоплення та покази аудиторії, витрати на рекламу, керованість рекламного повідомлення та ін. Надано оцінку цільовим показникам ефективності інструментів комунікації з позицій рекламодавця задля досягнення цілей залучення унікальних користувачів, підвищення ступеня лояльності споживачів та утримання клієнтів, іміджевої реклами. Обґрунтовано принцип сприйняття цільовою аудиторією рекламного контенту в соціальних мережах Facebook та Instagram. Проаналізовано результативність вірусного, рекламного та органічного охоплень, показів та активності унікальних користувачів. Дане дослідження дозволило оцінити вплив обраних рекламних інструментів на досягнення цілей рекламної кампанії для підвищення інформативності процесу прийняття рішень щодо вибору маркетингових комунікацій. Зокрема, були розглянуті три рубрики та їх статистичні показники, у результаті чого виявлено, що для збільшення охоплення бренда доцільно використовувати таргетовану рекламу. Найбільше охоплення аудиторії для бренда Pepsi досягається саме платним способом, зокрема відсоток охоплення таргетованою рекламою складає 99,47%, а органічним і вірусним охопленням – менше 1%.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42009
Appears in Collections:Наукові статті кафедри економічної кібернетики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
business-inform-2019.pdf323.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.