Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41880
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пукас, Максим Іванович | - |
dc.date.accessioned | 2020-03-23T09:53:55Z | - |
dc.date.available | 2020-03-23T09:53:55Z | - |
dc.date.issued | 2020-02 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41880 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році" . Керівник проекту: доцент, Аргунов Геннадій Федорович | uk_UA |
dc.description.abstract | Для ефективної експлуатації повітряних суден, авіакомпанії (особливо лоу-кости) дедалі частіше зменшують тривалість наземного обслуговування літака. Часто один літак повинен виконувати шість-вісім перельотів підряд. І затримка на одному із них гарантує затримку на всіх інших. Центрування і розрахунок маси та балансу літака є значною та невід’ємною частиною наземної підготовки повітряного судна до польоту. При сучасних тенденціях зменшення часу наземного обслуговування цей процес щоразу більше потребує попереднього планування. Заздалегідь мають бути чітко визначені дії кожного працівника в суворих часових рамках для забезпечення регулярного відправлення рейсу. Існує багато факторів та випадків у процесі наземного обслуговування літака і підготовці його до вильоту, що впливають на центрування та/чи процес центрування повітряного судна. Виконання часових параметрів обслуговування рейсу стосовно розрахунку маси та балансу напряму залежить від ступеня підготовки диспетчера центрування до цих факторів та випадків. Розробка алгоритмів дій диспетчера центрування може позитивно вплинути на виконання часових параметрів цього процесу, і як наслідок, зменшення часових затримок і покращення регулярності польотів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет. | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | наземне обслуговування | uk_UA |
dc.subject | безпека | uk_UA |
dc.subject | алгоритми центрування | uk_UA |
dc.title | Наземна підготовка повітряного корабля до вильоту. | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Appears in Collections: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри аеронавігаційних систем |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ФАЕТ_272_Пукас М.І.docx | 2.81 MB | Microsoft Word XML | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.