Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41836
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦой, Анастасія Вікторівна-
dc.date.accessioned2020-03-22T20:44:05Z-
dc.date.available2020-03-22T20:44:05Z-
dc.date.issued2020-02-
dc.identifier.citationЦой А.В. Розвиток міжнародного франчайзингу в Україні в умовах глобальної конкуренції. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 111с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41836-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плагіат 2019-2020р.р. навчальному році" . Керівник проекту: доцент, к.е.н. Побоченко Леся Миколаївнаuk_UA
dc.description.abstractМіжнародний франчайзинг має тенденцію до стрімкого розвитку так як, це ефективний спосіб проникнення фірм на світові ринки, оскільки потребує значно меншої кількості інвестицій для відкриття нового бізнесу. Вихід підприємств на світові ринки через франчайзингові мережі дозволяє розширити збут продукції, максимізувати прибуток та збільшити зайнятість населення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectфранчайзингuk_UA
dc.subjectміжнародні компаніїuk_UA
dc.subjectпаушальний платіжuk_UA
dc.titleРозвиток міжнародного франчайзингу в Україні в умовах глобальної конкуренціїuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2020_292_Цой_АВ.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.