Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41594
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorФілімонова, Анастасія Миколаївна-
dc.date.accessioned2020-03-13T12:33:45Z-
dc.date.available2020-03-13T12:33:45Z-
dc.date.issued2020-02-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41594-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 21.01.2020 р. №008/од "Про перевірку кваліфікаційних робіт на академічний плогіат 2019-2020р.р. навчальному році" . Керівник проекту: доцент, к.е.н. Гращенко Ірина Семенівнаuk_UA
dc.description.abstractДипломна робота присвячена дослідженню маркетингово-комунікаційної політики на підприємствах та напрямів удосконалення, на базі Товариства з обмеженою відповідальністю «Дорчестер Рітейл Груп». У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, основну мету та завдання дослідження, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним основам маркетингової політики комунікацій на підприємствах. У другому розділі наведена загальна характеристика ТОВ «Дорчестер Рітейл Груп», проведено аналіз його фінансово-економічних показників діяльності, У третьому розділі вказано напрями удосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Дорчестер Рітейл Груп», та проведено оцінку результативності запропонованих заходів. У висновках та пропозиціях узагальнено результати дослідження. Ключові слова: комунікація, маркетингово-комунікаційна політика, маркетинг, реклама.uk_UA
dc.description.abstractThe thesis is devoted to the study of marketing and communication policy at enterprises and areas of improvement, based on the Limited Liability Company "Dorchester Retail Group". The introduction defines the relevance and practical value of the chosen research topic, the main purpose and objectives of the study, the subject and object of the study, the scientific methods of research. The first section focuses on the theoretical foundations of enterprise communications marketing policy. The second section provides a general characteristics of Dorchester Retail Group LLC, analyzes its financial and economic performance, In the third section the directions of improvement of marketing activity of Dorchester Retail Group LLC are specified, and the effectiveness of the proposed measures is evaluated. Conclusions and suggestions summarize the results of the study. Keywords: communication, marketing and communication policy, marketing, advertising.uk_UA
dc.description.abstractДипломная работа посвящена исследованию маркетингово-коммуникационной политике на предприятиях и направлений совершенствования, на базе Общества с ограниченной ответственностью «Дорчестер Ритейл Групп». Во введении определены актуальность и практическая ценность темы исследования, основная цель и задачи исследования, указан предмет и объект исследования, указаны научные методы исследования. Первый раздел посвящен теоретическим основам маркетинговой политике коммуникаций на предприятиях. Во втором разделе приведена общая характеристика ООО «Дорчестер Ритейл Групп», проведен анализ его финансово-экономических показателей деятельности, В третьем разделе указано направления совершенствования маркетинговой деятельности ООО «Дорчестер Ритейл Групп», и проведена оценка результативности предлагаемых мер. В выводах и предложениях обобщены результаты исследования. Ключевые слова: коммуникация, маркетингово-коммуникационная политика, маркетинг, реклама.uk_UA
dc.description.sponsorshipКафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємствuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний Авіаційний Університетuk_UA
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectмаркетингово-комунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.title«Підвищення ефективності маркетингово-комунікаційної політики ТОВ "Дорчестер Рітейл Груп» як суб’єкта ЗЕД"uk_UA
dc.title.alternative"Improving the Marketing and Communication Policy of Dorchester Retail Group LLC as a Subject of Foreign Economic Relations"uk_UA
dc.title.alternative«Повышение эффективности маркетингово-коммуникационной политики ООО" Дорчестер Ритейл Групп »как субъекта ВЭД"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали студентів кафедри кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ННІІОТ_2020_073_Філімонова А.М.pdfДипломна робота - Філімонова1.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.