Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40814
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНевара, Лілія Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-12-20T08:01:50Z-
dc.date.available2019-12-20T08:01:50Z-
dc.date.issued2018-12-28-
dc.identifier.citationНевара Л.М. Вплив кіберзагрози на освіту. // Тенденції розвитку юридичної науки в інформаційному суспільстві: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м. Одеса, 28 грудня 2018 р.) / за ред. Г.Т. Ульянової; уклад.: О.В. Дикий, Ю.Д. Батан. – Одеса: Видавничий дім «Гельветика», 2018. – 216 с.- с. 211-213.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-916-725-5-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40814-
dc.description.abstractНа сьогоднішній день кіберзагрози становлять один із найбільш значних викликів глобальній і національній безпеці та потребують відповідальної поведінки держав у кіберпросторі шляхом застосування міжнародно-правових норм, здійснення практичних заходів щодо забезпечення кібербезпеки. Виникла гостра необхідність у розробці механізмів гарантування безпечного використання мережі Інтернет, створенні мережевих інфраструктур, науковій роботі та розробок, проведенні відповідних заходів, як освітнього, так і практичного характеру.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний університет "Одеська юридична академія"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТенденції розвитку юридичної науки в інформаційному суспільстві: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції;2018-
dc.subjectкіберзагрозаuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectмережева інфраструктураuk_UA
dc.subjectспеціаліст з кібербезпекиuk_UA
dc.titleВплив кіберзагрози на освіту.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc34(063)-
dc.speciality12.00.11 міжнародне правоuk_UA
Appears in Collections:Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
19_Вплив кіберзагрози на освіту.pdfОсновна стаття929.29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.