Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39750
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Федчук, Лілія Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-07-08T10:50:09Z | - |
dc.date.available | 2019-07-08T10:50:09Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39750 | - |
dc.description.abstract | У статті обґрунтовується роль інтерактивних технологій у формуванні професійної компетенції майбутніх учителів початкових класів, з’ясовується потенційне місце у структурі практичних занять з методики навчання української мови інноваційних методів, наводяться приклади їх застосування на різних етапах роботи. Особлива увага приділяється таким прийомам інтерактивного навчання, як «Запозичуємо мудрість у відомих особистостей», «Спробуй себе в ролі екстрасенса», «Знайди вихід з проблемної методичної ситуації», «Кубування», «Ти викладач», «Читання з позначками», «Синтез думок», «Сенкан», «Скринька скарг і побажань» та ін. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. праць. – Випуск № 15 (58). – Рівне, 2017. – С. 80–84. | uk_UA |
dc.subject | компетентнісно зорієнтовані технології | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи та прийоми навчання | uk_UA |
dc.subject | методика навчання української мови | uk_UA |
dc.subject | структура практичного заняття | uk_UA |
dc.title | Компетентнісно зорієнтовані технології в структурі практичних занять з методики навчання української мови | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 78.035(477) «17.24» | - |
Appears in Collections: | Наукові статті кафедри філологічних та природничих дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Федчук_публікація_№_1.PDF | 500.96 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.