Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39662
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПриходько, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorПриходько, Оксана Юрьевна-
dc.contributor.authorPrykhodko, Oksana-
dc.date.accessioned2019-07-02T07:25:49Z-
dc.date.available2019-07-02T07:25:49Z-
dc.date.issued2019-01-
dc.identifier.citationПриходько О. Ю. Підручник української літератури в проекції на Нову українську школу / О. Ю. Приходько // Проблеми сучасного підручника : зб. наук. праць. – К. : Педагогічна думка, 2019. – Вип. 22. – С. 238–249.uk_UA
dc.identifier.issn2411-7447 (Online)-
dc.identifier.issn2411-1309 (Print)-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39662-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичну концепцію сучасного підручника з літератури (української та зарубіжної) в аспекті ідей і концептуальних засад Нової української школи. Проаналізовано технологічні інновації, які допоможуть перетворити підручник на сучасний навігатор, покликаний сприяти учням і ученицям у реалізації освітніх можливостей. З’ясовано, які риси підручника допоможуть сьогодні практично втілити підходи НУШ в аспекті формування вільного освітнього середовища, усі учасники якого перебувають в інтегративному середовищі взаємообміну та взаємозбагачення досвідом, ідеями тощо. Окреслено компетентнісний потенціал сучасного підручника з літератури, наголошено на важливості відходу від знаннєвої парадигми в організації програмового матеріалу задля посилення компетентнісного підходу. Наведено конкретні приклади реалізації в підручнику наскрізних змістових ліній, що забезпечують зв'язок літератур із іншими галузями знання (природничою, іноземні мови, математична та ін.).uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматривается теоретическая концепция современного учебника по литературе (украинской и зарубежной) в аспекте идей и концептуальных основ Новой украинской школы. Проанализированы технологические инновации, которые помогут превратить учебник на современный навигатор, способствующий ученикам и ученицам в реализации образовательных возможностей. Выяснено, какие черты учебника помогут сегодня практически воплотить подходы НУШ в аспекте формирования свободной образовательной среды, все участники которойнаходятся в интегративной системе взаимообмена и взаимообогащения опытом, идеями и др. Определен компетентностный потенциал современного учебника по литературе, отмечена важность ухода от знаниевой парадигмы в организации программного материала для усиления компетентностного подхода. Приведены конкретные примеры реализации в учебнике сквозных содержательных линий, обеспечивающих связь литературы с другими отраслями знания (естественной, иностранные языки, математическая и др.).uk_UA
dc.description.abstractIn the paper, the author has outlined the theoretical concept of a contemporary textbook on literature (Ukrainian and foreign) in the aspect of ideas and conceptual foundations of the New Ukrainian School. The analysis of technological innovations, which help to transform the textbook into a contemporary navigator, is intended to help the students in realization of educational opportunities. It is clarified in the paper what features of the textbook will help to practically implement New Ukrainian School approaches in the aspect of formation of a free educational environment, all participants of which are in an integrated environment of mutual exchange and mutual enrichment with experience, ideas, etc. The competent potential of the contemporary textbook on literature has been spotlighted, the importance of leaving the knowledge paradigm in the organization of the program material is emphasized in order to strengthen the competence approach. The concrete examples of implementation in the textbook of cross-subject lines, which provide the connection of literature with other branches of knowledge (nature, foreign languages, mathematics, etc.) has been explained.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональної академії педагогічних наук України, м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectПідручник української літературиuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний потенціал підручникаuk_UA
dc.subjectключові компетентностіuk_UA
dc.subjectнаскрізні лініїuk_UA
dc.subjectУчебник литературыuk_UA
dc.subjectНовая украинская школаuk_UA
dc.subjectкомпетентностный потенциал учебникаuk_UA
dc.subjectсквозные линииuk_UA
dc.subjectключевые компетентностиuk_UA
dc.subjectTextbook on Ukrainian literatureuk_UA
dc.subjectNew Ukrainian Schooluk_UA
dc.subjectcompetence of the textbookuk_UA
dc.subjectcross-subject linesuk_UA
dc.subjectkey competenciesuk_UA
dc.titleПідручник української літератури в проекції на Нову українську школуuk_UA
dc.title.alternativeУчебник по украинской литературе в проекции на Новую украинскую школуuk_UA
dc.title.alternativeTextbook on Ukrainian literature in projection on New Ukrainian Schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc371.671.(082)-
dc.specialityОсвіта, середня освіта (українська література)uk_UA
dc.specialityОбразование, среднее образование (украинская литература)uk_UA
dc.specialityEducation, secondary education (Ukrainian Literature)uk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Приходько О. Підручник укр літ в проекції на НУШ.pdfОсновна стаття497.68 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.