Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39659
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВерховцова, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-07-02T07:11:46Z-
dc.date.available2019-07-02T07:11:46Z-
dc.date.issued2018-06-
dc.identifier.issnУДК 81:378.14:37-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39659-
dc.descriptionКожен студент зацікавлений в практичному засвоєнні іноземної мови, яка забезпечує вихід на міжнародний ринок, приєднання до світової культури. Ось чому пріоритетною метою виступає мовна компетенція. Іноземна мова – це лише засіб, за допомогою якого можна набувати, демонструвати свій загальнокультурний рівень, свою здатність мислити, творити, оцінювати чужі думки, чужу творчість. Тому із великої кількості способів оволодіння іноземною мовою перевага надається тим, які мають розвиваючий потенціал, стимулюють думку, удосконалюють вирази, загальну культуру спілкування та соціальної поведінки.uk_UA
dc.description.abstractThere is no unified method of teaching foreign languages. It is necessary to combine various approaches that depend on purposes, educational conditions and other factors. The main task in teaching languages is to form and develop all components of the language competence: speaking skills and habits based on linguistic and cultural knowledge.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectрізноманітні підходиuk_UA
dc.subjectвміння та навичкиuk_UA
dc.subjectумови навчанняuk_UA
dc.subjectмовна компетенціяuk_UA
dc.titleФормування мовленнєвої компетенціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.