Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39458
Title: Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Міжнародний менеджмент і маркетинг"
Authors: Румянцев, Анатолій Павлович
Keywords: міжнародний менеджмент
міжнародний маркетинг
зовнішнє середовище
міжнародний ринок
міжнародний бізнес
управління бізнесом
Issue Date: 2018
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Дана дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі міжнародного бізнесу та включає економічні, управлінські, соціальні, психологічні, історичні, правові та інші аспекти ділової взаємодії. Метою викладання дисципліни є опанувати основні положення міжнародного менеджменту, методи і прийоми міжнародного менеджменту як специфічного виду управлінської діяльності у сфері міжнародного бізнесу, а також отримання студентами знань в сфері методології, методів, механізмів та інструментів організації та управління міжнародною маркетинговою діяльністю підприємства (організації) та аналізу інформації.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39458
Appears in Collections:Навчально - методичні комплекси навчальних дисциплін кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
01_МММ_НП.doc2.38 MBMicrosoft WordView/Open
02_МММ_РНП_с.doc2.42 MBMicrosoft WordView/Open
Титулки МММ.docx2.6 MBMicrosoft Word XMLView/Open
16_МММ_ЕБ.doc143 kBMicrosoft WordView/Open
12_МММ_Т.docx18.79 kBMicrosoft Word XMLView/Open
11_МММ_МР_ПРЗ.docx290.86 kBMicrosoft Word XMLView/Open
10_МММ_МР_СРС.doc40 kBMicrosoft WordView/Open
06_МММ_КЛ.docx164.51 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.