Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38558
Title: Роль вищої школи у популяризації ідеології соціальної відповідальності бізнесу (СВБ) – основи лідерства бізнесу у ХХІ столітті
Authors: Біла, Світлана Олексіївна
Keywords: соціальна відповідальність бізнесу
позитивний імідж
Issue Date: 2017
Publisher: Теоретичний та науково-методичний часопис «Вища освіта України»
Citation: Біла С.О. Роль вищої школи у популяризації ідеології соціальної відповідальності бізнесу – основи лідерства бізнесу у ХХІ столітті // Теоретичний та науково-методичний часопис «Вища освіта України». – 2017. – № 2 (додаток 1). – Тематичний випуск «Університет і лідерство». – С. 71 – 75.
Abstract: У статті розглянуто сутність соціальної відповідальності бізнесу (СВБ) як ідеології лідерства бізнесу у ХХІ ст. Визначено базові ознаки, соціальні та екологічні критерії ведення бізнесу та інвестування, пріоритети сталого розвитку в ідеології СВБ. Особлива увага приділяється впливу СВБ на формування позитивного іміджу, визначення перспектив зростання конкурентоспроможності фірми, що керується у своїй діяльності ідеологією СВБ. Наведено приклади результативності СВБ. У статті розглянуто інструменти державної фінансової підтримки фірм, що використовують СВБ. Зазначено, що фірми, які прийняли ідеологію СВБ беруть на себе лідерські зобов'язання сприяння сталому розвитку, підвищеної відповідальності у сфері політики зайнятості, гарантування високої якості та безпеки продукції (послуг) для споживачів. Досліджено роль університетів, вищої школи у популяризації ідеології соціальної відповідальності бізнесу як основи лідерства та конкурентоспроможності бізнесу у ХХІ ст. Обгрунтовано роль університетів як локомотивів просування інноваційних ідей суспільного розвитку та популяризаторів ідеології СВБ для бізнесу. Визначено переваги, які несе з собою СВБ для бізнесу, суспільства та для держави. Наголошується, що сучасні університети є лідерами у просвітницькій, комунікативній діяльності щодо популяризації ідеології СВБ серед бізнесу, громадянського суспільства. Популяризація у системі вищої школи ідеології СВБ серед молоді, у громадянському суспільстві, у бізнес-середовищі у довгостроковому часовому періоді призведе до зміни поведінки співробітиків фірми, бізнесменів та спрямує їх професійну діяльність на впровадження принципів сталого розвитку, доброчинності, соціальної відповідальності що є основою лідерства суб'єктів господарювання у всіх сферах суспільної та підприємницької діяльності.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38558
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри міжнародних економічних відносин і бізнесу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лідерство+Соц відп БІЗНЕСУ_Біла С_стаття_2017.docx68.77 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.