Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38415
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шугайло, Яна Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Shuhailo, Ya. V. | - |
dc.contributor.author | Шугайло, Яна Владимировна | - |
dc.date.accessioned | 2019-04-17T09:55:54Z | - |
dc.date.available | 2019-04-17T09:55:54Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Шугайло Я. В. Соціально-педагогічні умови подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.05 – соціальна педагогіка. – Київський університет імені Бориса Грінченка, Київ, 2018 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38415 | - |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена актуальній проблемі подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків. На основі теоретичного аналізу наукових джерел визначено особливості соціалізації підлітків в умовах 18 інформаційного середовища, виокремлено позитивні та негативні наслідки впливу мас-медіа на соціалізацію учнів закладів загальної середньої освіти. У дослідженні виокремлено критерії оцінки подолання негативного впливу мас-медіа (когнітивний, мотиваційно-ціннісний та діяльнісний), обґрунтовано та експериментально апробовано соціально-педагогічні умови подолання його негативного впливу: 1) інформування підлітків, їхніх батьків щодо негативних наслідків упливу засобів масової інформації; 2) формування критичного ставлення підлітків до мас-медіа; 3) актуалізація в системі цінностей підлітків загальнолюдських цінностей і сприяння розвитку їхніх комунікативних умінь. Розроблено змістово-методичне забезпечення впровадження соціальнопедагогічних умов подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків в умовах закладів загальної середньої освіти та неурядових організацій. До найбільш ефективних методів і форм роботи соціального педагога з підлітками віднесено соціально-просвітницький тренінг, дискусії, мозковий штурм, рольові ігри, виконання творчих проектів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Київський університет ім.Б.Грінченка | uk_UA |
dc.subject | соціально-педагогічні умови | uk_UA |
dc.subject | засоби масової інформації | uk_UA |
dc.subject | соціалізація | uk_UA |
dc.subject | критичне ставлення | uk_UA |
dc.subject | підлітки | uk_UA |
dc.subject | подолання негативного впливу | uk_UA |
dc.title | Соціально-педагогічні умови подолання негативного впливу засобів масової інформації на соціалізацію підлітків | uk_UA |
dc.title.alternative | Social-pedagogical conditions of overcoming mass media negative influence on the process of adolescent’s socialization. | uk_UA |
dc.title.alternative | Социально-педагогические условия преодоления негативного воздействия средств массовой информации на социализацию подростков. | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
dc.speciality | соціальна педагогіка | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Автореферат Шугайло.pdf | Автореферат | 751.04 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.