Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38026
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Слобоженко, Руслан Анатолійович | - |
dc.contributor.author | Мельник, Євгеній Юрійович | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-13T08:48:01Z | - |
dc.date.available | 2019-03-13T08:48:01Z | - |
dc.date.issued | 2018-11 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38026 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлюються основні положення щодо використання автентичних текстів рецензій у навчанні іншомовної комунікації. Увагу акцентовано на лексико-граматичних, стилістичних і композиційних особливостях текстів, які містяться у сучасній франкомовній та англомовній пресі. Проаналізовано зміст і послідовність дій, необхідних для дослідження автентичних зразків і створення іншомовних рецензій за цими зразками. Конкретизовано вплив діяльності з читання та написання зазначених текстів на розвиток когнітивних та мовленнєвих умінь студентів і ефективність навчальної діяльності з оволодіння іншомовним усним та писемним мовленням. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | навчання іноземних мов | uk_UA |
dc.subject | усне та писемне мовлення | uk_UA |
dc.subject | іншомовна комунікація | uk_UA |
dc.subject | іншомовна преса | uk_UA |
dc.subject | рецензія | uk_UA |
dc.subject | лексико-граматичні особливості | uk_UA |
dc.subject | композиція | uk_UA |
dc.title | Дидактична експлуатація текстів рецензій у навчанні іншомовного спілкування на матеріалі сучасної преси | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.lbc | У9(4 Укр) | - |
dc.subject.udc | 339.92+34+378:811(477+100) (082) | - |
Appears in Collections: | Наукові праці співробітників НАУ (проводиться премодерація, колекція НТБ НАУ) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ДИДАКТИЧНА ЕКСПЛУАТАЦІЯ ТЕКСТІВ РЕЦЕНЗІЙ.doc | основна стаття | 163 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.