Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31906
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСидорук, Галина-
dc.contributor.authorАндрійчук, Світлана-
dc.date.accessioned2017-12-13T08:30:35Z-
dc.date.available2017-12-13T08:30:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/31906-
dc.publisherПодолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура : збірник наукових праць / за заг. ред. А. Ґ. Ґудманяна, О. В. Ковтун. – К. : НАУ, 2017. – 480 с.uk_UA
dc.titleМЕТОДИ ПЕРЕКЛАДУ АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ УКРАЇНСЬКОЮ МОВОЮuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Національний авіаційний університет.doc49 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.