Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30999
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКолядинський Д. Ю.-
dc.contributor.authorКолядинский Д. Ю.-
dc.contributor.authorKolyadinsky Dmitriy-
dc.date.accessioned2017-11-13T08:05:42Z-
dc.date.available2017-11-13T08:05:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКолядинський Д. Ю. Будівля архітектурного факультету на території університету в місті Пукальпа (Перу): дипломна робота ОКР «Бакалавр» з напряму підготовки 6.060102 «Архітектура». - НАУ, 2017 (Керівник – О. Ю. Запорожченко)uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30999-
dc.description.abstractОсобливої актуальності тема проекту набуває у містах зі стрімким економічним розвитком, саме таким містом є Пукальпе. Архітектурний інститут це місце де виховуються професійні архітектори, саме такі що у майбутньому створюватимуть нові стандарти, нові стилі, тренди та будуть змінювати світ у якому ми живемо. В роботі виявлені та проаналізовані провідні тенденції формування архітектури сучасних архітектурних факультетів на базі вивчення світових аналогів проектування і будівництва даного типу споруд, Результатом аналізу використані при розробці архітектурного корпусу університету у м. Пукальпе. Виховання професійних архітекторів вимагає сучасної матеріально-технічної бази установ, в тому числі особливого планування, оснащення і образно-емоційного ладу всієї освітянської будівлі, яка сама по собі має бути засобом виховання в учнів просторової уяви, почуття пропорцій і співвідношення мас тощо. Отже, головним завданням проекту є створення окремого корпусу архітектурного факультету для навчання студентів архітекторів; створення умов для гармонійного розвитку особистості, задоволення потреб людей в освіті організація їх навчання та дозвілля; виявлення, розвиток і підтримка талановитих студентів, стимулювання творчого самовдосконалення, активної громадянської позиції тощо.uk_UA
dc.description.abstractОсобую актуальность тема проекта приобретает в городах со стремительным экономическим развитием, именно таким городом является Пукальпа. Архитектурный институт это место где воспитываются профессиональные архитекторы, именно такие что в будущем будут создавать новые стандарты, новые стили, тренды и будут менять мир в котором мы живем. В работе выявлены и проанализированы основные тенденции формирования архитектуры современных архитектурных факультетов на базе изучения мировых аналогов проектирования и строительства данного типа сооружений, результатом анализа использованы при разработке архитектурного корпуса университета в г.. Пукальпа. Воспитание профессиональных архитекторов требует современной материально-технической базы учреждений, в том числе особого планирования, оснащение и образно-эмоционального строя всего образовательного здания, которое само по себе должно быть средством воспитания у учащихся пространственного воображения, чувства пропорций и соотношения масс и др. Итак, главной задачей проекта является создание отдельного корпуса архитектурного факультета для обучения студентов архитекторов; создание условий для гармоничного развития личности, удовлетворения потребностей людей в образовании организация их обучения и досуга; выявление, развитие и поддержка талантливых студентов, стимулирования творческого самосовершенствования, активной гражданской позиции и тому подобное.uk_UA
dc.description.abstractThe project architectural shell in which Pucallpa in Peru. Of particular relevance theme of the project takes in cities with rapid economic development, it is in this city Pucallpa. Architectural Institute is a place where educated architects, is such that in the future will create new standards, new styles and trends will change the world in which we live. The paper identified and analyzed key trends in the development of architecture modem architectural faculties based on the study of global unique design and construction of such facilities, test results used to develop architectural building of the university in the city. Pucallpa. Parenting requires professional architects of modem material and technical base of institutions, including special planning, equipment and figurative and emotional educational system throughout the building, which itself must be a means of educating students spatial imagination, a sense of proportion and mass ratio and so on. Thus, the main goal is to create a separate housing architectural faculty to teach students architects; create conditions for harmonious development of personality, the needs of people in education, training and organization of their leisure; identifying, developing and supporting gifted students, promotion of self-creative, active citizenship and moreuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectархітектурний корпусuk_UA
dc.subjectоб'ємно-планувальне рішенняuk_UA
dc.subjectархітектурний факультетuk_UA
dc.subjectкліматичні чинникиuk_UA
dc.subjectетнічні чинникиuk_UA
dc.subjectбагатофункціональний об'єктuk_UA
dc.subjectатріумuk_UA
dc.subjectархитектурный корпусuk_UA
dc.subjectобъемно-планировочное решениеuk_UA
dc.subjectархитектурный факультетuk_UA
dc.subjectклиматические факторыuk_UA
dc.subjectэтнические факторыuk_UA
dc.subjectмногофункциональный объектuk_UA
dc.subjectатриумuk_UA
dc.subjectarchitectural buildinguk_UA
dc.subjectspace-planning solutionuk_UA
dc.subjectarchitectural facultyuk_UA
dc.subjectclimatic factorsuk_UA
dc.subjectethnic factorsuk_UA
dc.subjectmultipurpose facilityuk_UA
dc.subjectatriumuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleБудівля архітектурного факультету на території університету в місті Пукальпа (Перу)uk_UA
dc.title.alternativeThe building of the Faculty of Architecture at the university campus in the city of Pucallpa (Peru)uk_UA
dc.title.alternativeЗдание архитектурного факультета на территории университета в городе Пукальпа (Перу)uk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри архітектури та просторового планування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колядинський.pdf579.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.