Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30221
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бармашина Людмила Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Бармашина Людмила Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Barmachina Ludmila | - |
dc.contributor.author | Агєєва Галина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Агеева Галина Николаевна | - |
dc.contributor.author | Agieieva Galyna | - |
dc.date.accessioned | 2017-09-01T08:23:12Z | - |
dc.date.available | 2017-09-01T08:23:12Z | - |
dc.date.issued | 2017-07 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30221 | - |
dc.description.abstract | . | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | НАУ | uk_UA |
dc.subject | будівлі | uk_UA |
dc.subject | споруди | uk_UA |
dc.subject | типологія | uk_UA |
dc.title | Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Типологія будівель та споруд" (Навчальний план №НБ-5-191/16, навчальний план №НБ-5-191/189 (стн), робочий навчальний план №РБ-5-191/18 (стн)) | uk_UA |
dc.type | Technical Report | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси навчальних дисциплін кафедри основ архітектури, дизайну та містобудування |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
02_ТБТС_РНП_16.pdf | Робоча навчальна програма | 11.31 MB | Adobe PDF | View/Open |
03_ТБТС_КТП_16_2017-2018.pdf | Календарно-тематичний план | 112.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
03_ТБТС_КТП_108-203-2018-19.pdf | календарно-тематичний план | 99.82 kB | Adobe PDF | View/Open |
06_Тип-БтаС.pdf | практикум | 525.57 kB | Adobe PDF | View/Open |
05_ТБТС_МР_СРС_16.pdf | методрекомендації до самостійної роботи | 88.23 kB | Adobe PDF | View/Open |
01_ТБТС_НП_191-16.pdf | навчальна програма | 381.87 kB | Adobe PDF | View/Open |
03_ТБСТ_КТП-203-2019-2020.pdf | календарно-тематичний план | 111.48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.