Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28573
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКонопляник, Леся Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-05-29T14:00:29Z-
dc.date.available2017-05-29T14:00:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28573-
dc.description.abstractДослідження присвячено проблемі формування готовності майбутніх інженерів авіаційної галузі до використання іноземної мови у професійній діяльності. У дисертації висвітлені психолого-педагогічні умови формування цієї готовності, розроблена структурно-функціональна модель її формування, яка включає принципи навчання, методи, зміст, психолого-педагогічні умови, мету підготовки, етапи навчання, критерії, компоненти та рівні сформованості готовності. У дисертаційному дослідженні визначено поняття “інтегрована готовність до використання іноземної мови у професійній діяльності” як складової професійної компетентності, виявлено основні характеристики цього особистісного новоутворення, визначено структурні компоненти його змісту, запропоновано критерії діагностики рівнів сформованості цього показника професіоналізму у студентів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherавтореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. М. Конопляник / Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 20 с.uk_UA
dc.subjectінтегрована готовність до використання іноземної мови, інженер авіаційної галузі, професійна діяльність, психолого-педагогічні умови, структурно-функціональна модель, професійно спрямована іноземна моваuk_UA
dc.titleФормування готовності майбутніх інженерів авіаційної галузі до використання іноземної мови у професійній діяльностіuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
автореф_дис_2011.pdf351.99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.