Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28573
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Конопляник, Леся Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-05-29T14:00:29Z | - |
dc.date.available | 2017-05-29T14:00:29Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28573 | - |
dc.description.abstract | Дослідження присвячено проблемі формування готовності майбутніх інженерів авіаційної галузі до використання іноземної мови у професійній діяльності. У дисертації висвітлені психолого-педагогічні умови формування цієї готовності, розроблена структурно-функціональна модель її формування, яка включає принципи навчання, методи, зміст, психолого-педагогічні умови, мету підготовки, етапи навчання, критерії, компоненти та рівні сформованості готовності. У дисертаційному дослідженні визначено поняття “інтегрована готовність до використання іноземної мови у професійній діяльності” як складової професійної компетентності, виявлено основні характеристики цього особистісного новоутворення, визначено структурні компоненти його змісту, запропоновано критерії діагностики рівнів сформованості цього показника професіоналізму у студентів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. М. Конопляник / Нац. авіац. ун-т. — К., 2011. — 20 с. | uk_UA |
dc.subject | інтегрована готовність до використання іноземної мови, інженер авіаційної галузі, професійна діяльність, психолого-педагогічні умови, структурно-функціональна модель, професійно спрямована іноземна мова | uk_UA |
dc.title | Формування готовності майбутніх інженерів авіаційної галузі до використання іноземної мови у професійній діяльності | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
автореф_дис_2011.pdf | 351.99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.