Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/27926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSavchenko A.Y.-
dc.date.accessioned2017-05-20T23:43:13Z-
dc.date.available2017-05-20T23:43:13Z-
dc.date.issued2017-04-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/27926-
dc.publisherNational Aviation Universityuk_UA
dc.titleTHE GREAT IMPORTANCE OF HUMAN REACTION IN MARKETINGuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій кафедри соціології та політичних наук

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Savchenko A.Y..pdf1.02 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора