Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26350
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorOSTROUMOV, Ivan Victorovich-
dc.date.accessioned2017-04-10T18:33:07Z-
dc.date.available2017-04-10T18:33:07Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/26350-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.13 – Навігація та управління рухом, Національний авіаційний університет, м. Київ, 2009. Дисертацію присвячено питанням багатоальтернативної класифікації ситуацій, що характеризують відхилення основних навігаційних параметрів повітряного корабля за межі дозволених значень відповідно до ступеня небезпеки. Розроблено метод багатоальтернативної класифікації ситуацій з урахуванням апріорної інформації відносно класів та похибки оцінки апостеріорної ймовірності, що забезпечує оптимальний рівень розпізнавання. Запропонований метод використано для класифікації польотних ситуацій. Розроблено методику та спеціалізоване програмне забезпечення оцінки щільності ймовірності відхилення навігаційного параметра від заданого значення на основі статистичної обробки зафіксованих показів навігаційного обладнання, виконаних бортовим пристроєм реєстрації.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectбагатоальтернативна класифікаціяuk_UA
dc.titleБагатоальтернативні моделі і прогнозування ризику зіткнення повітряних кораблівuk_UA
dc.typeManuscripten
Розташовується у зібраннях:Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради Д 26.062.03

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ostroumov th1.pdf562.11 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.