Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25846
Title: Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій у вищих навчальних закладах Польщі
Other Titles: Theoretical and Methodological Foundations for Training Primary School Teachers by Multimedia Technology in Higher Education in Poland
Теоретические и методические основы подготовки будущих учителей начальных классов средствами мультимедийных технологий в высших учебных заведениях Польши
Authors: Кучай, Олександр
Kuchai, Oleksandr
Keywords: Мультимедійні технології
Multimedia technologies
Мультимедийные технологии
Issue Date: 27-Nov-2014
Publisher: видавець Чабаненко Ю. А.
Citation: Кучай О. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій у вищих навчальних закладах Польщі : монографія. – Черкаси: видавець Третяков О.М., 2014. – 362 с.
Series/Report no.: Педагогічні науки
Abstract: У монографії висвітлено проблеми теоретичної і методичної підготовки вчителів початкових класів засобами мультимедійних технологій у вищих навчальних закладах Польщі. Обґрунтовано концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкових класів засобами мультимедійних технологій. Розкрито особливості використання мультимедійних технологій у підготовці фахівців педагогічної галузі. З’ясовано особливості професійної підготовки вчителів початкових класів у Польщі. Схарактеризовано інноваційні підходи до підвищення кваліфікації вчителів початкової школи в системі післядипломної освіти Польщі. Обґрунтовано творче використання прогресивних ідей польського досвіду підготовки вчителів початкової школи в Україні. Монографія може бути корисною науково-педагогічним працівникам і студентам вищих навчальних закладів педагогічного профілю, слухачам інститутів післядипломної освіти педагогічних працівників, широкому загалу педагогів, усім, хто цікавиться проблемами компаративної педагогіки.
The book highlights the problems of theoretical and methodological training of primary school teachers by means of multimedia technology in higher education in Poland. Conceptual bases of training primary school teachers by means of multimedia technologies. The features of the use of multimedia technologies in training educational sector. The features of training primary school teachers in Poland. Author determined innovative approaches to training primary school teachers in the system of postgraduate education in Poland. Grounded creative use of progressive ideas of the Polish experience in training primary school teachers in Ukraine. The book may be useful to science teachers and students of higher educational institutions of pedagogical profile, students of postgraduate education institutions teaching staff, public educators, all those interested in comparative pedagogy.
В монографии освещены проблемы теоретической и методической подготовки учителей начальных классов средствами мультимедийных технологий в высших учебных заведениях Польши. Обоснованы концептуальные основы подготовки будущих учителей начальных классов средствами мультимедийных технологий. Раскрыты особенности использования мультимедийных технологий в подготовке специалистов педагогического отрасли. Выяснены особенности профессиональной подготовки учителей начальных классов в Польше. Охарактеризован инновационные подходы к повышению квалификации учителей начальной школы в системе последипломного образования Польши. Обоснованно творческое использование прогрессивных идей польского опыта подготовки учителей начальной школы в Украине. Монография может быть полезна научным работникам и студентам высших учебных заведений педагогического профиля, слушателям институтов последипломного образования педагогических работников, широкой общественности педагогов, всех, кто интересуется проблемами компаративной педагогики.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25846
Appears in Collections:Монографії БСД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kuchai_mon.pdfМонографія1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.