Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25832
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКучай, Олександр-
dc.contributor.authorKuchai, Oleksandr-
dc.date.accessioned2017-03-29T11:20:40Z-
dc.date.available2017-03-29T11:20:40Z-
dc.date.issued2014-03-27-
dc.identifier.citationКучай О. Негативні моменти використання мультимедійних технологій у початковій школі // Вісник Черкаського Університету.–2014.– № 21 (314). – Серія: Педагогічні науки. – С. 27-30.uk_UA
dc.identifier.issn2076-586X-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25832-
dc.description.abstractУ статті розглядаються негативні моменти використання мультимедійних технологій у початковій школі. Під час використання мультимедійних засобів навчання вчителі початкової ланки найчастіше зустрічаються з такими труднощами, як необхідність ретельного підходу до вибору програм, перевірки їх адекватності, правильності наведених у них даних, неможливістю використовувати фрагментарно. Також суттєвим виявляється невідповідність високих апаратних вимог мультимедійних продуктів та наявного матеріально-технічного забезпечення школи.uk_UA
dc.description.abstractThe article deals with the negative aspects of the use multimedia technology in elementary school. When using multimedia teaching elementary level teachers are often faced with difficulties such as the need for a careful approach to the selection of programs, check their adequacy, correctness given in the data, the inability to use fragments. Also significant discrepancy appears high hardware requirements of multimedia products and existing logistics school.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются негативные моменты использования мультимедийных технологий в начальной школе. При использовании мультимедийных средств обучения учителя начального звена чаще сталкиваются с такими трудностями, как необходимость тщательного подхода к выбору программ, проверки их адекватности, правильности приведенных в них данных, невозможностью использовать фрагментарно. Также существенным оказывается несоответствие высоких аппаратных требований мультимедийных продуктов и имеющегося материально-технического обеспечения школы.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧеркаський національний університет імені Богдана Хмельницькогоuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки;21 (314)-
dc.subjectМультимедійні технологіїuk_UA
dc.subjectMultimedia technologyuk_UA
dc.subjectМультимедийные технологии, начальная школа, учитель.uk_UA
dc.titleНегативні моменти використання мультимедійних технологій у початковій школіuk_UA
dc.title.alternativeNegative Points Using Multimedia Technology in Elementary Schooluk_UA
dc.title.alternativeОтрицательные моменты использования мультимедийных технологий в начальной школеuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc37.372-
dc.specialityОсвіта/Педагогікаuk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
111.pdfОсновна стаття499.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.