Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25588
Title: | Вимоги до сучасного вчителя початкової школи |
Other Titles: | Wymagania wobec współczesnego nauczyciela szkoły podstawowej Requirements for the Modern Primary School Teachers Требования к современному учителю начальной школы |
Authors: | Кучай, Олександр Kuczaj, Oleksandr Kuchai, Oleksandr Кучай, Александр |
Keywords: | Початкова школа, вчителі, студент, освіта, підготовка вчителів. Primary school, teachers, student, education, teacher training. Szkoła podstawowa, nauczyciele, student, edukacja, szkolenia nauczycieli. Начальная школа, учителя, студент, образование, подготовка учителей. |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna we Włocławku |
Citation: | Кучай О. Вимоги до сучасного вчителя початкової школи // Zeszyty naukowe WSHE. Nauki pedagogiczne. – T. XXXVI. – 2013. – 133-139. |
Series/Report no.: | Nauki Pedagogiczne;Tom XXXVI |
Abstract: | Сучасний стан розвитку суспільства потребує такої підготовки педагога, яка орієнтована на розвиток особистості дитини та на саморозвиток і самовдосконалення вчителя, здатного творчо працювати.
Педагогічним працівником повинна бути особа з високими моральними якостями, яка має відповідну педагогічну освіту, належний рівень професійної підготовки, здійснює педагогічну діяльність, забезпечує результативність та якість своєї роботи, фізичний та психічний стан здоров'я якої дозволяє виконувати професійні обов'язки в навчальних закладах середньої освіти”.
Він повинен бути людиною культури і вселюдських цінностей, провідником ідей державотворення і демократичних змін, людиною великої душі й добро го серця.
Справжній педагог повинен працювати на майбутнє, випереджати свій час. Його має хвилювати не лише окрема індивідуальність, а світ людей. Завдяки цьому педагогічна професія стає творчою місією.
Позитивні якості вчителя становлять основу його авторитету — визнання учнями його інтелектуальної, моральної сили і переваги. А звідси й глибока пошана до вчителя і віра в нього. Авторитетний педагог — справжній володар думок і почуттів своїх учнів.
Сучасний вчитель поєднує в собі любов до справи і до учнів, вміє не тільки вчити дітей, але і сам здатний вчитися. Для сучасного вчителя дуже важливо ніколи не зупинятися на досягнутому, а обов’язково йти вперед, адже праця вчителя - це прекрасне джерело для безмежного творчості. Współczesny stan rozwoju społeczeństwa potrzebuje takiego przygotowania pedagoga, które jest zorientowane na rozwój osobowości dziecka oraz na samorozwój i samodoskonalenie nauczyciela, zdolnego do pracy twórczej. Pracownikiem pedagogicznym ma być osoba o wysokich walorach moralnych, która posiada właściwe wykształcenie, należyty poziom przygotowania zawodowego, uprawia działalność pedagogiczną, zapewnia skuteczność i jakość swojej pracy, której fizyczny i psychiczny stan zdrowia pozwala na wykonanie obowiązków zawodowych w zakładach oświaty średniej. Ma to być człowiek kultury i ogólnoludzkich wartości, szerzyciel idei państwowości i zmian demokratycznych, człowiek szczerej duszy i wielkiego serca. Prawdziwy pedagog powinien pracować dla przyszłości, wyprzedzając swój czas. Dzięki temu zawód pedagogiczny staje się twórczą misją. Pozytywne cechy nauczyciela są podstawą jego autorytetu — powodują one uznanie przez uczniów jego intelektualnej i moralnej siły i przewagi. Stąd głęboki szacunek do nauczyciela i wiara w niego. Autorytatywny nauczyciel — prawdziwy władca myśli i uczuć swych uczniów. Współczesny nauczyciel łączy w sobie miłość do sprawy i do uczniów, umie nie tylko nauczać dzieci, ale też sam jest zdolny do nauki. Dla współczesnego nauczyciela bardzo ważne jest nigdy nie poprzestawać na osiągniętym poziomie, a koniecznie iść naprzód, przecież praca nauczyciela — to piękne źródło dla bezgranicznej twórczości. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/25588 |
ISSN: | 1507-7403 |
Appears in Collections: | Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.