Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24980
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвед, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2017-02-24T14:36:41Z-
dc.date.available2017-02-24T14:36:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24980-
dc.description.abstractСтаття присвячена візуалізації інформації за допомогою різноманітних методик та технік фото-інтерв’ю – інтерв’юванню, коли питаннями та стимулами для відповідей респондента слугують фотографії. Представлено аналіз історії розвитку цього методу та сучасні тенденції його застосування. На основі матеріалів зарубіжних публікацій охарактеризовано методологічні аспекти включення фотографій в якісні дослідження.uk_UA
dc.description.abstractThe article is devoted to information visualization with the help of different methods and techniques of photo interview – interviewing when photographs serve as questions and stimuli for answers of the respondent. The analysis of method’s development and current trends in its using are shown. Based on foreign scientific literature methodological aspects of using photographs in qualitative studies are presented.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНауковий вісник Херсонського державного університету. Серія Перекладознавство та міжкультурна комунікація. Випуск 4, 2016. – С. 113-118uk_UA
dc.subjectфото-інтерв’юuk_UA
dc.subjectвізуальні методиuk_UA
dc.subjectметодика якісного дослідженняuk_UA
dc.subjectвізуальна культураuk_UA
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk_UA
dc.titleУДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ КОМУНІКАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЇ: ВИКОРИСТАННЯ ФОТОГРАФІЙ У ПРОЦЕСІ ІНТЕРВ’Юuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті НПП кафедри української мови та культури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Швед_стаття+.docУДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСУ КОМУНІКАЦІЇ ЗА ДОПОМОГОЮ ВІЗУАЛІЗАЦІЇ ІНФОРМАЦІЇ99 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.