Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24608
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПроботюк, Ольга Домініківна-
dc.contributor.authorПроботюк, Ольга Доминиковна-
dc.contributor.authorProbotiuk, Olha-
dc.date.accessioned2017-02-06T18:51:37Z-
dc.date.available2017-02-06T18:51:37Z-
dc.date.issued2016-11-17-
dc.identifier.citationПроботюк О. Д. Профільне навчання української мови у старшій школі як чинник реалізації державного стандарту базових і повної загальної середньої освіти / О. Д. Проботюк // Актуальні проблеми в системі освіти: загальноосвітній навчальний заклад – доуніверситетська підготовка – вищий навчальний заклад : Матер. ІІ Всеукр. наук. практ. конф., 25 трав. 2015 р., м. Київ : зб. матер. конф. / наук. ред. Н. П. Муранова. – К. : НАУ, 2016. – С. 191–195.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24608-
dc.description.abstractУ статті розглядаються теоретичні та методологічні аспекти організації профільного навчання на уроках української мови у класах філологічного профілю, визначаються особливості та специфіка реалізації Концепції профільного навчання; розкриваються нові підходи до організації освіти в старшій школі та механізм розробки нових цілей, змісту, форм і методів організації навчально-виховного процесу.uk_UA
dc.description.abstractВ статье рассматриваются теоретические и методологические аспекты организации профильного обучения на уроках украинского языка в классах филологического профиля, определяются особенности и специфика реализации Концепции профильного обучения; раскрываются новые подходы к организации образования в старшей школе и механизм разработки новых целей, содержания, форм и методов организации учебно-воспитательного процесса.uk_UA
dc.description.abstractThe article considers theoretical and methodological aspects of specialized instruction at Ukrainian lessons in specialized philological classes. The peculiarities of the Specialized Instruction Concept and the specific of its implementation are determined. New approaches to education in high school and a mechanism to develop new objectives, content, forms and methods of educational process organization are presented.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університет, м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectРеформа освіти, державний стандарт, профільне навчання, філологія, українська мова, компетентність.uk_UA
dc.subjectРеформа образования, государственный стандарт, профильное обучение, филология, украинский язык, компетентность.uk_UA
dc.subjectEducation reform, state standard, specialized instruction, philology, Ukrainian language, competence.uk_UA
dc.titleПрофільне навчання української мови у старшій школі як чинник реалізації державного стандарту базових і повної загальної середньої освітиuk_UA
dc.title.alternativeПрофильное обучение украинского языка в старшей школе как фактор реализации государственного стандарта базового и полного общего среднего образованияuk_UA
dc.title.alternativeSpecialized Training in the Ukrainian Language in High School as a Factor of Realization of the State Standard for Basic and Upper Secondary Educationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.lbcЧ 448.оя431+Ч420я431-
dc.subject.udc373.542-
dc.specialityОсвіта, гуманітарні науки (українська мова)uk_UA
dc.specialityОбразование, гуманитарные науки (украинский язык)uk_UA
dc.specialityEducation, Humanities (Ukrainian Language)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.