Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24384
Title: Повість Івана Франка «Перехресні стежки» у контексті сучасного уроку української літератури
Other Titles: Повесть Ивана Франко «Перекрестные дороги» в контексте современного урока украинской литературы
Ivan Franko's Novella «The Crossing Roads» in the Context of the Contemporary Ukrainian Literature Lesson
Authors: Приходько, Оксана Юріївна
Приходько, Оксана Юрьевна
Prykhodko, Oksana
Keywords: Психоаналіз, феміністична критика, інтермедіальний аналіз, компаративний аналіз, множинність читацьких інтерпретацій.
Психоанализ, феминистская критика, интермедиальный анализ, компаративный анализ, множественность читательских интерпретаций.
Psychoanalysis, feminist criticism, intermedial analysis, comparative analysis, multifaceted readers’ interpretations.
Issue Date: 15-Sep-2016
Publisher: Фонд Просвіта, Об`єднання українців у Польщі, м. Валч, Польща
Citation: Приходько О. Ю. Повість Івана Франка «Перехресні стежки» в контексті сучасного уроку української літератури / О. Ю. Приходько // Рідна мова (Валч, Польща). – 2016. – № 25. – С. 26–30.
Abstract: У дискурсі переформатування середньої освіти та концепції нової, профільної, школи у статті обґрунтовуються нові підходи до вивчення в 10-му класі повісті І.Франка «Перехресні стежки». У контексті європейських літературознавчих практик пропонується використання психоаналізу та феміністичної критики як ключових методів літературознавчого аналізу художнього твору на уроці, а також компаративного та інтермедіального аналізів, що сприятиме розвитку читацької та дослідницької компетентностей учнів з огляду на актуальні тенденції нових програм, які передбачають альтернативні учнівські інтерпретації художніх текстів на уроці літератури.
В дискурсе переформатирования среднего образования и формирования концепции новой, профильной школы в статье обосновываются инновационные подходы к изучению в 10-м классе повести И. Франко «Перехресні стежки». В контексте европейских литературоведческих практик предлагается использование психоанализа и феминистской критики как ключевых методов литературоведческого анализа художественного произведения на уроке, а также сравнительного и интермедиального анализов, что будет способствовать развитию читательской и исследовательской компетентности учащихся с учетом актуальных тенденций новых программ, предусматривающих альтернативные ученические интерпретации художественных текстов на уроке литературы.
In the discourse of the secondary education and the formation of the conception of the new school, the innovative practices have been outlined in the paper taking into account the teaching of I.Franko’s novel “Crossed Paths” in the 10th grade. In the context of the contemporary European literature approach the methods of psychoanalysis and feminist criticism have been proposed as key techniques on the literature analysis that can be used at the lesson accompanied by the comparative and intermedial methods that will develop the reader’s and investigator’s competences of the students taking into account the new programs which will suggest alternative students’ interpretations of the literature texts at the literature lesson.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24384
ISSN: 1644-7794
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.