Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24319
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Муранова, Наталія Петрівна | - |
dc.contributor.author | Муранова, Наталия Петровна | - |
dc.date.accessioned | 2017-01-20T20:02:45Z | - |
dc.date.available | 2017-01-20T20:02:45Z | - |
dc.date.issued | 2003-08-29 | - |
dc.identifier.citation | Муранова Н. П Технологія допрофесійної підготовки старшокласників / Н. П. Муранова // Рідна школа. – 2003. – № 9 (884). – С. 49–52. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 0131-6788 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/24319 | - |
dc.description.abstract | Представлено авторську технологію допрофесійної підготовки учнів ліцею. Визначено три рівні, в основі яких лежать показники готовності особистості до здійснення допрофесійної підготовки. Обґрунтовано компоненти технології, характеристики, етапи та цілі. Сформульовано її умови. З’ясовано етапи і кроки корекції, що утворюють цілісну систему допрофесійної підготовки, якою передбачено логічну послідовність та врахування системно-структурного, особистісно орієнтованого підходів до відбору та конструювання знань, добору методів і засобів навчання та виховання. | uk_UA |
dc.description.abstract | Представлена авторская технология допрофессиональной подготовки учащихся лицея. Определены три уровня, в основе которых лежат показатели готовности личности к осуществлению допрофессиональной подготовки. Обоснованно компоненты технологии, характеристики, этапы и цели. Сформулированы ее условия. Выяснено этапы и шаги коррекции, образующие целостную систему допрофессиональной подготовки, которая предусматривает логическую последовательность и учитывает системно-структурный, личностно ориентированный подходы к отбору и конструированию знаний, подбор методов и средств обучения и воспитания. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Видавництво «Преса України», м. Київ, Україна | uk_UA |
dc.subject | Технологія допрофесійної підготовки, компоненти технології, особистісно орієнтований підхід, системно-структурний підхід, відбір та конструювання знань, методи і засоби навчання. | uk_UA |
dc.subject | Технология допрофессиональной подготовки, компоненты технологии, личностно ориентированный подход, системно-структурный подход, отбор и конструирование знаний, методы и средства обучения. | uk_UA |
dc.title | Технологія допрофесійної підготовки старшокласників | uk_UA |
dc.title.alternative | Технология профессиональной подготовки старшеклассников | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 373.6:373(045) | - |
dc.speciality | Педагогіка, освіта | uk_UA |
dc.speciality | Педагогика, образование | uk_UA |
Appears in Collections: | Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Технологія допрофесійної підготовки старшокласників.pdf | Муранова Н. П. Основна стаття | 1.85 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.