Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23952
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМуранова, Наталія Петрівна-
dc.contributor.authorМуранова, Наталия Петровна-
dc.contributor.authorMuranova, Nataliya-
dc.date.accessioned2016-12-21T13:07:58Z-
dc.date.available2016-12-21T13:07:58Z-
dc.date.issued2015-02-13-
dc.identifier.citationМуранова Н. П. Поняттєво-категорійний аналіз проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників / Н. П. Муранова // Вісник Черкаського університету. – Черкаси : Черкаський націон. ун-т ім. Б. Хмельницького, 2015. – № 3 (336). – С. 12–19. – (Серія: Педагогічні науки).-
dc.identifier.issn2076-586Х-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/23952-
dc.description.abstractВ статті представлено результати поняттєво-категорійного аналізу проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників. Серед базових понять дослідження проблеми фізико-математичної підготовки старшокласників до навчання в технічному університеті автор виділяє: «підготовка до навчання», «фізико-математична підготовка старшокласників до навчання в технічному університеті» як результуюче. Крім цих понять, що визначаються самою метою дослідження, інструментально-змістове навантаження мають також такі поняття як: «доуніверситетська підготовка», «професійний інтерес», «професійне самовизначення», «професійна орієнтація».uk_UA
dc.description.abstractВ статье представлены результаты понятийно-категориального анализа проблемы физико-математической подготовки старшеклассников. В качестве базовых понятий исследования проблемы физико-математической подготовки старшеклассников к обучению в высшем техническом университете автор выделяет: «подготовка к обучению», «физико-математическая образование», «физико-математическая подготовка», а также поняття «физико-математическая подготовка старшоклассников к обучению в техническом университете» как результативное. Кроме этих понятий, которые определяются самой целью исследования, инструментально-содержательную нагрузку имеют также такие понятия как: «доуниверситетская подготовка», «профессиональный интерес», «профессиональное самоопределение», «профессиональная ориентация».uk_UA
dc.description.abstractThe results of conceptual-categorical analysis of the problem of physic-mathematical training of upperclassmen are presented in the paper. Among the basic concepts used researching the problem of physic-mathematical training of upperclassmen for their studies at a technical university the author points out the following ones: «training for studies», «physico-mathematical education», «physico-mathematical training» and the resultant concert physico-mathematical training of upperclassmen for their studies at a technical university». Besides the above mentioned concepts. Which are defined by the purpose of the research, such concepts as «pre-university training», «professional interest», «professional self-determination», and «professional orientation» also bear an instrumental and substantive load.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЧеркаський національниу університет імені Б. Хмельницького, м. Черкаси, Українаuk_UA
dc.relation.ispartofseriesПедагогічні науки-
dc.relation.ispartofseriesПедагогические науки-
dc.relation.ispartofseriesPedagogical Sciences-
dc.subjectПідготовка до навчання, фізико-математична освіта, фізико-математична підготовка, фізико-математична підготовка старшокласників до навчання в технічному університеті.uk_UA
dc.subjectПодготовка к обучению, физико-математическое образование, физико-математическая подготовка, физико-математическая подготовка старшеклассников к обучению в техническом университете.uk_UA
dc.subjectТraining for studies, physico-mathematical education, physico-mathematical training, physico-mathematical training of upperclassmen for their studies at a technical university.uk_UA
dc.titleПоняттєво-категорійний аналіз проблеми фізико-математичної підготовки старшокласниківuk_UA
dc.title.alternativeПонятийно-категориальний анализ проблемы физико-математической подготовки старшеклассниковuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc373.6-057.87:51(045)-
dc.specialityПедагогіка, освітаuk_UA
dc.specialityПедагогика, образование-
dc.specialityPedagogy, education-
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Поняттєво-категорійний аналіз проблеми ФМ підготовки старшокласників.pdfМуранова Н. П. Основна стаття5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.