Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22380
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШвед, Оксана Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-09-24T10:13:01Z-
dc.date.available2016-09-24T10:13:01Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/22380-
dc.description.abstractВ статті охарактеризоване поняття інфографіки в освітньо-комунікаційному процесі студента ВНЗ. Зроблено висновки про те, що візуальні технології, зокрема інфографіка, володіють важливим розвиваючим потенціалом, який полягає, перш за все, в розвитку всіх компонентів візуального мислення студента, які складають його структуру.uk_UA
dc.description.abstractArticle characterizes the meaning of infographics in educational and communication process in higher educational institution. The conclusions are made about visual technologies and infographics in particular and their important developmental potential which consists first and foremost of development of components of visual thinking of student, which composes its structure.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаукові записки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М.П. Драгоманова; упор. Л.Л. Макаренко.- Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015.-Випуск СХХVII (127).- С.224-232uk_UA
dc.relation.ispartofseriesВипуск СХХVII (127);-
dc.subjectкомунікаціяuk_UA
dc.subjectосвітньо-комунікаційний процесuk_UA
dc.subjectінфографікаuk_UA
dc.subjectвізуальні технологіїuk_UA
dc.titleІнфографіка як складова освітньо-комунікаційного прцесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті НПП кафедри української мови та культури

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2Shved_article_ua+.doc77.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.