Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20711
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМархева, Оксана Євгенівна-
dc.date.accessioned2016-05-23T13:45:50Z-
dc.date.available2016-05-23T13:45:50Z-
dc.date.issued2015-01-29-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20711-
dc.description.abstractДисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Національний авіаційний університет, Міністерство освіти і науки України. – Київ, 2015. Дисертацію присвячено вивченню теоретичних основ і практичного досвіду стандартизації професійної підготовки вчителів іноземних мов в умовах Болонського процесу. Названо основні напрями та механізми стандартизації професійної підготовки вчителів іноземних мов. Встановлено, сформульовано та теоретично обґрунтовано ієрархічно впорядковану сукупність організаційно-педагогічних умов сприяння стандартизації професійної підготовки вчителів іноземних мов. Експериментально перевірено дієвість ієрархічно впорядкованої сукупності організаційно-педагогічних умов через апробацію моделі їх реалізації. На основі якісного і кількісного аналізу діагностичної інформації (отриманої за підсумками експерименту) підтверджено дієвість реалізації розробленої ієрархічно впорядкованої сукупності організаційно-педагогічних умовuk_UA
dc.subjectстандартизаціяuk_UA
dc.titleСТАНДАРТИЗАЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ В УМОВАХ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУuk_UA
dc.subject.udc378:[37.011.3-051:81’243]-
Appears in Collections:Дисертації та автореферати спеціалізованої вченої ради К 26.062.15

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref.docx312.53 kBMicrosoft Word XMLView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.