Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20149
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКотикова, Олена Михайлівна-
dc.date.accessioned2016-05-18T12:08:13Z-
dc.date.available2016-05-18T12:08:13Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/20149-
dc.description.abstractУ статті розглянуті концептуальні засади психологічного обстеження абітурієнтів на спеціальність «Правознавство», мета, зміст та організаційні умови такого обстеження як початкового етапу професійного відбору майбутніх юристів. Автор наголошує на необхідності запровадження психолого-педагогічного супроводження навчально-виховного процесу в усіх без винятку ВНЗ 111 -1У рівнів акредитації, які готують майбутніх юристів, аналізує відповідний досвід вищих навчальних закладів системи МВС України івисловлює власну позицію щодо використання цього досвіду з метою підвищення психолого-педагогічної готовності майбутніх правознавців до професійної діяльності.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherРВВ Навч. метод. центру М-ва аграрн. політики Україниuk_UA
dc.subjectпрофесійний відбірuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ЮРИСТІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ : ДІАГНОСТИЧНИЙ АСПЕКТuk_UA
dc.title.alternativePSYCHOLOGICAL AND PEDAGOGICAL READINESS of FUTURE LAWYERS TO PROFESSIONAL ACTIVITY: DIAGNOSTIC ASPECTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.015.3-057.4-
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри соціальних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Котикова.doc75.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.