Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19853
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБерезнікова, Наталія Іванівна-
dc.date.accessioned2016-05-16T22:06:44Z-
dc.date.available2016-05-16T22:06:44Z-
dc.date.issued2011-11-18-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/19853-
dc.description.abstractThis article presents some aspects of students educational approaches that could optimise educational approaches in four linguistics aspects. This can benefit in gaining as frequently usable professional terminology as training English in four linguistics aspects.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГорлівка: Вид–во ГДПІІМ, 2011. – С. 7–9.uk_UA
dc.relation.ispartofseriesматеріали ІІ Міжнар. Наук.-практич. конф [„Сучасні тенденції викладання другої іноземної мови в школах і вищих навчальних закладах”];-
dc.subjectактивна пам'ятьuk_UA
dc.titleОПТИМІЗАЦІЯ ТЕХНІКИ ВИВЧЕННЯ СТУДЕНТАМИ НЕМОВНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ЧАСТОТНОВЖИВАЄМОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ ІНОЗЕМНОЮ МОВОЮ ЗА ФАХОМuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП кафедри іноземних мов і прикладної лінгвістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Березникова9(тез_Горловка-2011).pdf75.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.