Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18965
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГринюк, Світлана Петрівна-
dc.date.accessioned2016-04-07T05:52:58Z-
dc.date.available2016-04-07T05:52:58Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationНаукові записки : Вінницького державно-го університету імені Михайла Коцюбинсько-го. Серія : Педагогіка і психологія : зб. наук. праць. – Вінниця : Нілан ЛТД, 2012. – Вип. 38. – С. 359-363.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/18965-
dc.description.abstractУ статті теоретично обґрунтовано та представлено модель професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов в Україні з урахуванням фінського досвіду підготовки вищезазначених фахівців; охарактеризовано складові запропонованої моделі та розглянуто основні блоки, принципи і педагогічні умови моделі.uk_UA
dc.publisherПедагогіка і психологія : зб. наук. праць. – Вінниця : Нілан ЛТДuk_UA
dc.subjectмодель, професійна підготовка, учитель іноземної мови, вища освіта.uk_UA
dc.titleМодель професійної підготовки учителя іноземної мови в Україні на базі фінського досвідуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
стаття_Гринюк.doc150 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.