Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17687
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСтепанчук, О.В-
dc.contributor.authorВасюкович, Д.Б.-
dc.date.accessioned2016-03-04T08:23:15Z-
dc.date.available2016-03-04T08:23:15Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/17687-
dc.descriptionВ результаті проведених досліджень слід зробити висновки про те, що пропускна здатність магістралі з кільцевим рухом належить насамперед від пропускної здатності лінії злиття.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВІСНИК ІНЖЕНЕРНОЇ АКАДЕМІЇ НАУКИuk_UA
dc.subjectмагістральні вулиці з кільцевим рухомuk_UA
dc.subjectтранспортні потокиuk_UA
dc.titleОсобливості розподілу транспортних потоків по магістральних вулицях з кільцевим рухом.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc629.60.002.8(046)-
Appears in Collections:Наукові статті співробітників кафедри комп'ютерних технологій будівництва та реконструкції аеропортів



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.