Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15882
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКовальчик, Ярослав Ігорович-
dc.date.accessioned2015-08-12T09:11:14Z-
dc.date.available2015-08-12T09:11:14Z-
dc.date.issued2015-08-14-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/15882-
dc.description.abstractДосвід експлуатації мостів у ХХ столітті показав, що збірні залізобетонні прогонові будови мають недостатню довговічність. Зростання маси транспортних засобів та збільшення їх інтенсивності руху викликає потребу зводити мости із високоміцних матеріалів та надійних конструкцій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectміцність, тріщиностійкість та деформативність залізобетонних попередньо напружених балокuk_UA
dc.subjectзалізобетонні прогонові будови автодорожніх мостів під дією навантаженьuk_UA
dc.titleМІЦНІСТЬ, ТРІЩИНОСТІЙКІСТЬ ТА ДЕФОРМАТИВНІСТЬ ПОПЕРЕДНЬО НАПРУЖЕНИХ БАЛКОВИХ ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ПРОГОНОВИХ БУДОВ МОСТІВuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.subject.udc624.016:624.072.2-
dc.speciality05.23.01 - Будівельні конструкції, будівлі та спорудиuk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичні видання кафедри реконструкції аеропортів та автошляхів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
aref.pdfАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.