Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13392
Title: | ЕТНОСТЕРЕОТИПИ В АВТОРСЬКОМУ НАРАТИВІ СОФІЇ ПАРФАНОВИЧ (НА МАТЕРІАЛІ ЦИКЛУ ОПОВІДАНЬ “У ЛІСНИЧІВЦІ”) |
Authors: | Бурлакова, Ірина Вікторівна |
Keywords: | наративна стратегія поняття “свій серед інших” |
Issue Date: | 2010 |
Publisher: | Наукові записки Острозька академія. Серія “Філологічна”. – Острог: вид-во Нац. ун-ту “Острозька академія”, 2010. – Вип.15. – С. 51-59. |
Series/Report no.: | Наукові записки Острозька академія. Серія “Філологічна”.;Вип.15. – С. 51-59 |
Abstract: | Предметом дослідження у статті є наративна стратегія оповідань С.Парфанович для дітей. Використовуючи дидактичний потенціал літератури для дітей та ведучи розмову з юними українцями в еміграції, С.Парфанович творить світ, в якому діалогічні моделі автор – текст – реципієнт формують уявлення про природу рідного краю. Така авторська позиція дозволяє ідентифікувати поняття “свій серед інших”, знаходячи гармонію у співіснуванні світу людини і світу тварин, репрезентуючи віталістичну концепцію творчості. The subject of the present article is a narrative strategy of S. Parfanovych’s short stories for children. Using a didactic potential of the literature and communicating with young Ukrainians in emigration, S. Parfanovych creates a world where the dialogical model author-text-recipient forms a picture of the native land’s nature. The author’s position of this kind makes it possible to identify the concept “self among others” finding harmony and co-existence of the human and animal worlds and representing vital concept of creative work. Key words: narrative strategy, concept “self among others”. |
URI: | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13392 |
Appears in Collections: | Наукові статті НПП кафедри української мови та культури |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Burlakova 9.doc | ЕТНОСТЕРЕОТИПИ В АВТОРСЬКОМУ НАРАТИВІ СОФІЇ ПАРФАНОВИЧ (НА МАТЕРІАЛІ ЦИКЛУ ОПОВІДАНЬ “У ЛІСНИЧІВЦІ”) | 84.5 kB | Microsoft Word | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.