Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13150
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ягодзинский, Сергей Николаевич | - |
dc.date.accessioned | 2015-02-22T12:27:45Z | - |
dc.date.available | 2015-02-22T12:27:45Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Ягодзінський С.М. Традиції читання в еволюції соціальних мереж // Традиції читання в еволюції соціальних систем / С.М. Ягодзінський // Шляхи подолання мовних та комунікативних бар’єрів: методика викладання гуманітарних дисциплін студентам немовних спеціальностей: матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, м. Київ, 6-7 червня 2014 р. / За заг. ред. А.Г. Гудманяна, О.Г. Шостак. – К.: «Талком», 2014. – С. 173-176. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/13150 | - |
dc.description.abstract | У сучасному світі глобалізація інформаційних мереж усуває математику з авансцени. Її місце займають мови програмування, які й визначають нову парадигму читання. Проведений аналіз показує, що поступ європейської цивілізації нерозривно пов’язаний і залежний від еволюції традицій читання (письма, літератури). Від діалогу до формальних алгоритмічних систем людство прокладає забезпечило перетворення соціальних мереж на інформаційні. Саме вони в інформаційну еру підпорядковують усі види дискурсивних практик і форми суспільної свідомості. Відтак, розвивати комунікативні системи, доповнювати їх інноваційними артефактами – невід’ємна складова суспільного розвитку. | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | социальная сеть | uk_UA |
dc.subject | информационные сети | uk_UA |
dc.title | Традиції читання в еволюції соціальних мереж | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри філософії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Ягодзинский С. Традиции чтения в эволюции социальных сетей. 2014.pdf | 281.4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.